  • 81. Data: 2004-12-05 08:07:37
    Temat: Re: OT] CENZURA pl.soc.prawo
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 4 Dec 2004 23:38:09 +0100,
    ksRobak <k...@f...polbox.pl> screamed:

    > ale ja jestem ksiendzem przebierańcem hehe
    > na dodatek w udanym związku ;)

    Z ministrantem? Niedługo będziesz mógł to zalegalizować... (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 09:05:55 user up 10451 days, 21:00, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Hole me, thrill me, prhn me...

  • 82. Data: 2004-12-05 08:28:15
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>
    .
    > In the darkest hour on Sat, 4 Dec 2004 23:38:09 +0100,
    > ksRobak <k...@f...polbox.pl> screamed:

    > Z ministrantem? Niedługo będziesz mógł to zalegalizować... (-:
    >
    > Artur

    ooooo!!!!??!
    ksiendzom przebierańcom będzie wolno legalizować związki
    z ministrantami?? :o))) ((-:
    A jeśli ministrant też jest przebierańcem? (Kobietą?)
    Edward Robak

  • 83. Data: 2004-12-05 08:35:33
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus " <h...@g...pl>

    > Uwarunkowania kulturowe to raczej prawo, ale obyczajowe li tylko ;)
    >
    > Powiem wiecej dopiero prawo moze byc *figlarene* ;)
    >
    > Hajenus

    Ha! dzięki :-)))
    Czy mógłbym Cię poprosić o jeszcze jedną bezpłatną poradę
    droga Koleżanko -- w temacie:
    jeśli jakiś "dupek" łamie uwarunkowania kulturowe narzucając nowy
    obyczaj zwany N-etykietą to czy mam prawo nazywać go
    *figlarnie* - "dupkiem"?
    Edward Robak

  • 84. Data: 2004-12-05 08:40:33
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:coto5r$3cg$2@news2.ipartners.pl...

    > I co mysli pan ze to co pan napisal jest smieszne?
    > Wedlug mnie jest chamskie.
    > Moze tak:
    > Kto jest za zablokowaniem dostepu do tej grupy z powodu czesto
    > chamskich odzywek studentowi prawa Andrzejowi Lawie?
    > "Andrzej Lawa. 24.11. Re: Sex 1 w miesiącu? ..". Zona na pana
    > czeka, a pan sie tak rozpisuje a potem ubolewa na usenecie.
    >
    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Ten Andrzej Lawa to zapewne jakiś NIEDOROBIONY ? :o)
    Ciekawe czy trzyma rączki na kołderce jak idzie do łóżeczka..?
    Edward Robak

  • 85. Data: 2004-12-05 08:44:12
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Nikodem Nijaki" <p...@n...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> [...]

    hehe :-)
    A wiesz "nn" że już niedługo gdy zapanuje chaos i CENZURA
    na całym polskim usenecie - to za pisanie lub kopiowanie wierszy
    będziesz z_a_b_l_o_k_o_w_a_n_y?
    Edward Robak

  • 86. Data: 2004-12-05 08:54:33
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Tak jest!
    > :)

    ta-dam! :-)
    PS. "ta-dam! :-)" to chechologia. Patrz: "pl.sci.filozofia" :)
    \|/ re:

  • 87. Data: 2004-12-05 09:01:20
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

> [...]

    > jeśli jakiś "dupek" łamie uwarunkowania kulturowe narzucając nowy
    > obyczaj zwany N-etykietą to czy mam prawo nazywać go

    Ależ Kolego Robaku, nie ma w tym nic niewłasciwego, konwenanse należy łamać,
    niemniej jednak zachować dobry ton...
    Wybacz, nazwanie kogos _dupkiem_ nie jest w dobrym tonie...brak *klasy* ;(

    Hajenus

  • 88. Data: 2004-12-05 09:06:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Hajenus " <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ależ Kolego Robaku, nie ma w tym nic niewłasciwego, konwenanse należy
    > łamać,
    > niemniej jednak zachować dobry ton...
    > Wybacz, nazwanie kogos _dupkiem_ nie jest w dobrym tonie...brak *klasy* ;(

    |\ /| | |
    ||__|| | Please do not |
    / o o \ | feed the Trolls. |
    / \ | Thank You. |
    / \ \| |
    / _ \ \--------------------´
    / |\__\ \ ||
    / |\|_|\_../ ||
    / \|_|_|/ \ _||
    / / \ |____| ||
    / | | | --|
    | | | |____ --|
    *_ | |^|^|^| | \-/
    *--_-\ _ \ ^ ^ ^ / ||
    / _ \\ | | `´
    * / \_ /- | | |
    * c_c_c_C/ \C_c_c_c

  • 89. Data: 2004-12-05 09:09:18
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    > hehe :-)
    > A wiesz "nn" że już niedługo gdy zapanuje chaos i CENZURA
    > na całym polskim usenecie - to za pisanie lub kopiowanie wierszy
    > będziesz z_a_b_l_o_k_o_w_a_n_y?

    Albo wyślą od razu AntyTerrorystów - wychodząc z założenia że będzie machał
    siekierą i nie odda wierszy. Spalą przed domem wszystkie książki z poezją
    jakie posiada. I jedynie " Mein Kombinationen im SLD", lub "Jak Budowalismy
    Dyktature Imperium Rosyjskiego ze Stalinowskim Prawem w Polsce" pozostanie
    dozwolona literatura?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 90. Data: 2004-12-05 09:19:01
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus " <h...@g...pl>

> [...]
    > należy łamać, niemniej jednak zachować dobry ton...
    > Wybacz, nazwanie kogos _dupkiem_ nie jest w dobrym tonie...

    To może *palant* albo *matoł* ? ;D
    Edward Robak