  • 51. Data: 2004-12-04 23:30:03
    Temat: Re: OT] CENZURA pl.soc.prawo
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus " <h...@g...pl>
    news:cotgqf$mtp$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie słyszałes o wolnych udanych zwiazkach...K+M
    >
    > ten watek jest i tak OT, wiec pozwole sobie na *dowcip*:
    >
    > Co to jest bigamia??
    > To jest o jedna zone za duzo!!!
    >
    > Co to jest monogamia??
    > To jest to samo !!!
    >
    > Hajenus

    hehe
    to jednak kwestia tradycji wynikającej z kultury
    para to para
    Edward Robak

  • 52. Data: 2004-12-04 23:33:35
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    > W demokratycznych wyborach?????
    > To nie jest możliwe. Nikt się nie zgodzi na JARZMO!

    Co pan ? A nie zgodzili sie na SLD? Podobno wybory byly demokratyczne. Teraz
    afera za afera i wywozenie pieniedzy do Izraela i sprzedawanie Rosjanom
    strategicznie waznych galezi przemyslu polskiego. I brak podwyzek od kilku
    lat i kosmiczne odsetki od kredytów dla biedaków.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 53. Data: 2004-12-04 23:35:06
    Od: "Hajenus" <h...@g...pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> napisał(a):

    > Jak pana razi w oczy, to przyciemnij pan monitor.
    > Piotrowskiego raziło ks. przed nazwiskiem Popieluszki. Pan widac ma inny
    > syndrom. Na zachodzie tak pisza. Wiem bo dostaje listy i na nich napisane
    > jest:
    >
    > Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Prosze nie zmieniac mi płci:)

    No chyba ,ze na _zachodzie_ to co innego, skad mnie to znac :(

    Hajenus

  • 54. Data: 2004-12-04 23:37:45
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    > hehe
    > to jednak kwestia tradycji wynikającej z kultury
    > para to para
    > Edward Robak
    >
    > To fatalnie :(
    A dwie pary to dwie pary
    A trojkat to trojkat :)))

    A to wynika z matemtyki

    Hajenus

  • 55. Data: 2004-12-04 23:38:05
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > cytat:
    >
    > ">>>>> Dostałem info zwrotne od

    > Filtrują Cię na krajowych serwerach?
    > To dlatego piszesz przez Individual.NET ?
    > nn

    To masz jakieś historyczne dane. Tu sytuacja jest dynamiczna.
    Paru "dupków" obraziło się na mnie osobiście i bez powodu
    próbują mi utrudniać życie ale jak widzisz wycofują się
    bo odblokowali mi możliwość podpisywania się imieniem
    i nazwiskiem -- co niniejszym czynię.
    PS. faktem jest, że nie mogę wysyłać nic na newsy z własnego IP
    informacja jest na portalach a na serwerach NEWS jest niewidoczna
    a więc grupa TU =/= grupa TAM
    Edward Robak

  • 56. Data: 2004-12-04 23:38:58
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cothbe$n40$1@inews.gazeta.pl...
    > TROLL - to nie jest obraźliwe ... to funkcja ...
    > Nie rozumiem twojego wzburzenia ... w oracy mówią do ciebie
    > Panie Prezesie, tu zwracamy się zgodnie z pełnionym
    > stanowiskiem również ;)

    Mnie to w Waszym kontekście obraża. Ch*j czasami to też zaszczytna funkcja,
    a dla niektórych obraźliwe słowo, chociaż istotnie to kombinacja liter,
    która nabiera znaczenia w zależności od interpretacji czytającego, a owa
    jest wynikiem poprzednich doświadczeń w procesie wychowania i kształtowania
    osobowości.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 57. Data: 2004-12-04 23:39:19
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    --
    Stasio Podróżnik callto://santex997
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-1200

  • 58. Data: 2004-12-04 23:40:25
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > strategicznie waznych galezi przemyslu polskiego. I brak podwyzek od kilku
    > lat i kosmiczne odsetki od kredytów dla biedaków.

    acha
    czyli lepiej żeby cięli posty cichaczem i nie było się gdzie odwołać?
    Edward Robak

  • 59. Data: 2004-12-04 23:42:28
    Od: "Nikodem Nijaki" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Hajenus " <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A dwie pary to dwie pary
    > A trojkat to trojkat :)))
    >
    > A to wynika z matemtyki

    nie dyskutuj z księdzem o matematyce, po zrobi Ci wykład o RE1, albo o
    dzieleniu całości na dwa kawałki ;)
    nn

    ---

  • 60. Data: 2004-12-04 23:44:18
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    Użytkownik "Hajenus " <h...@g...pl>

    > To fatalnie :(
    > A dwie pary to dwie pary
    > A trojkat to trojkat :)))
    >
    > A to wynika z matemtyki
    >
    > Hajenus

    nooo tia
    Ty piszesz o figlach a ja o regulacjach prawnych ;)
    Edward Robak