  • 41. Data: 2004-12-04 23:13:35
    Temat: Re: OT] CENZURA pl.soc.prawo
    Od: "Hajenus" <h...@g...pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> napisał(a):

    > UWAGA!!
    > Powyższa strona może zawierać tzw. "TRACKING cookies", które mogą szpiegować
    > w Waszych komputerach. U mnie prawdopodobnie z tego powodu nie wczytuje się,
    > ponieważ mam blokady na takich cwaniaczków.
    >
    > Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

    szpieg czai sie wszedzie...zgroza, pewnie komuch...
    p.s.
    nie przesadzasz z tymi literkami z _przodu i tyłu_???

    Hajenus

  • 42. Data: 2004-12-04 23:14:11
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus" <h...@g...pl>

    > Niepotrzebnie , bo moze sie okazać ,ze zaprzepaścisz szanse na
    > rownoległy udany zwiazek...Tak mezczyźni nie postepuja ;(
    >
    > Hajenus

    To zależy w której wersji :o) Czy tej dla sądu czy dla żony??
    Edward Robak

  • 43. Data: 2004-12-04 23:17:26
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał:

    > Odezwał się pan cham, który ciagle przezywa mnie od trolla.

    Zamknij się trollu :>

    --
    Stasio Podróżnik callto://santex997
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-1200

  • 44. Data: 2004-12-04 23:20:04
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cotg2d$i96$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > --
    > Stasio Podróżnik callto://santex997
    > PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-1200

    Nastepny pan cham ubliza.

  • 45. Data: 2004-12-04 23:21:25
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    > Ja tam się na komunistach nie znam ale mnie ręka świeżbi na tych
    > co bezkarnie manipulują postami na newsach.
    > Takie sobie bezprawie nieuregulowane przez akty normatywne.
    > Każdy admin robi co chce. a fe!
    > Edward Robak

    A co? lepiej jak ureguluja i wprowadza cenzure?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 46. Data: 2004-12-04 23:21:51
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    > To zależy w której wersji :o) Czy tej dla sądu czy dla żony??
    > Edward Robak

    Nie słyszałes o wolnych udanych zwiazkach...K+M

    ten watek jest i tak OT, wiec pozwole sobie na *dowcip*:

    Co to jest bigamia??
    To jest o jedna zone za duzo!!!

    Co to jest monogamia??
    To jest to samo !!!

    Hajenus

  • 47. Data: 2004-12-04 23:24:26
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    > "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:cotg2d$i96$1@inews.gazeta.pl...

    > Nastepny pan cham ubliza.

    Ja bym to nazwał uzewnętrznieniem własnej sfrustrowanej
    pustki mentalnej.
    Edward Robak

  • 48. Data: 2004-12-04 23:24:44
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Hajenus" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > szpieg czai sie wszedzie...zgroza, pewnie komuch...

    Nie wiem kto, ale po co ma mnie szpiegować?
    Ja mu wszystko powiem bez szpiegowania tylko niech zapyta.

    > p.s.
    > nie przesadzasz z tymi literkami z _przodu i tyłu_???

    Jak pana razi w oczy, to przyciemnij pan monitor.
    Piotrowskiego raziło ks. przed nazwiskiem Popieluszki. Pan widac ma inny
    syndrom. Na zachodzie tak pisza. Wiem bo dostaje listy i na nich napisane
    jest:

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 49. Data: 2004-12-04 23:26:30
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > A co? lepiej jak ureguluja i wprowadza cenzure?
    >
    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    W demokratycznych wyborach?????
    To nie jest możliwe. Nikt się nie zgodzi na JARZMO!
    Edward Robak

  • 50. Data: 2004-12-04 23:26:55
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

> [...]

    > co bezkarnie manipulują postami na newsach.
    > Takie sobie bezprawie nieuregulowane przez akty normatywne.

    cytat:

    ">>>>> Dostałem info zwrotne od

    Filtrują Cię na krajowych serwerach?
    To dlatego piszesz przez Individual.NET ?
    nn

    ---