  • 31. Data: 2004-12-04 22:42:21
    Temat: Re: OT] CENZURA pl.soc.prawo
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Nikodem Nijaki napisał:

    > jestem tu od niedawna ;)

    Leszek chyba też , bo mnie nie uwzględnił ;)

    POZDRAWIAM

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 32. Data: 2004-12-04 22:44:56
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    ksRobak <k...@f...polbox.pl> napisał(a):

    > ale ja jestem ksiendzem przebierańcem hehe
    > na dodatek w udanym związku ;)
    > Edward Robak

    Słyszałes o dywersyfikacji ryzyka...całkiem nieźle sprawdza sie w udanych
    zwiazkach :)

    hajenus

  • 33. Data: 2004-12-04 23:00:49
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli ktoś z państwa chciałby dowiedzieć się na temat to polecam
    > wyniki ankiety CENZURY (moderowania) grup niemoderowanych
    > to link (odp.2) jest poniżej
    > Podwójne głosy nie są liczone!

    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?cenzura_na_newsa
    ch[tak|nie|tak_ale|nie_wiem]2

    Jestem przeciwko cenzurze na newsach i przeciwko komunistycznym kablom,
    którzy jak Piszczyk lataja do providerów, zeby komus zrobic na zlosc , bo
    nie zgadza sie z ich komunizmem-bandytyzmem.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 35. Data: 2004-12-04 23:02:32
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus " <h...@g...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    >>> Hajenus

    > Słyszałes o dywersyfikacji ryzyka...całkiem nieźle sprawdza sie w
    > udanych zwiazkach :)
    >
    > hajenus

    Tak się strasznie wystraszyłem tej dywersyfikacji, że będę się bał
    wyjść z domu... karramba,, mógłbyś to odwołać? ;)
    Edward Robak

  • 34. Data: 2004-12-04 23:02:32
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > Jeśli ktoś z państwa chciałby dowiedzieć się na temat to polecam
    > wyniki ankiety CENZURY (moderowania) grup niemoderowanych

    UWAGA!!
    Powyższa strona może zawierać tzw. "TRACKING cookies", które mogą szpiegować
    w Waszych komputerach. U mnie prawdopodobnie z tego powodu nie wczytuje się,
    ponieważ mam blokady na takich cwaniaczków.

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 36. Data: 2004-12-04 23:04:15
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > To już mamy dwóch - Doktor Grzegorz K. Ph.d i ks. Robak, nie za dużo jak
    na
    > jedną grupę?
    > A może jesteście jedną i tą samą osobą? Stylistyka wypowiedzi by na to
    > wskazywała ;)

    Brawo!
    Jak pan na to wpadl?
    Jestem ksiadz Robak z Zemsty. Papkin to moj szwagier.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 37. Data: 2004-12-04 23:07:12
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
> [...]

    > kablom, którzy jak Piszczyk lataja do providerów, zeby komus zrobic
    > na zlosc , bo nie zgadza sie z ich komunizmem-bandytyzmem.

    Ja tam się na komunistach nie znam ale mnie ręka świeżbi na tych
    co bezkarnie manipulują postami na newsach.
    Takie sobie bezprawie nieuregulowane przez akty normatywne.
    Każdy admin robi co chce. a fe!
    Edward Robak

  • 38. Data: 2004-12-04 23:07:35
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Użytkownik "Nikodem Nijaki" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Grupa obfituje w popaprańców. Zapomniałeś jeszcze o areczku i sqlwysynie.

    Odezwał się pan cham, który ciagle przezywa mnie od trolla.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 39. Data: 2004-12-04 23:09:38
    Od: "Hajenus" <h...@g...pl>

> [...]
    > Edward Robak
    >
    > Niepotrzebnie , bo moze sie okazać ,ze zaprzepaścisz szanse na rownoległy
    udany zwiazek...Tak mezczyźni nie postepuja ;(

    Hajenus

  • 40. Data: 2004-12-04 23:10:43
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
> [...]

    > mogą szpiegować w Waszych komputerach. U mnie
    > prawdopodobnie z tego powodu nie wczytuje się,
    > ponieważ mam blokady na takich cwaniaczków.

    A to jest wielce prawdopodobne jako mechanizm autoryzujący
    głosującego i zabezpieczenie przed wielokrotnym głosowaniem.
    Więcej zapewne wiedzą autorzy strony PSPhome. :-)
    Edward Robak