  • 101. Data: 2004-12-05 14:09:16
    Temat: Re: OT] CENZURA pl.soc.prawo
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    ksRobak <k...@f...polbox.pl> napisał(a):

    > A co za różnica? :o)
    > "V kolumna" to funkcja a Kobieta też człowiek. Czyż nie? :o)
    > Zupełnie nie robi mi różnicy czy ściskam piątą kolumnę czy
    > pierwszą damę. Przecież robię to spontanicznie i emocjonalnie. ;)
    > Edward Robak

    Interesujące, szczególnie te emocje...;)
    Kobiety tez człowieka,
    czy człowieka też Kobiety??

    Hajenus

  • 102. Data: 2004-12-05 14:27:41
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus " <h...@g...pl>

    > Interesujące, szczególnie te emocje...;)
    > Kobiety tez człowieka,
    > czy człowieka też Kobiety??
    >
    > Hajenus

    Hehe :)
    Różnica pomiędzy funkcją (żołnierz) a naturą (człowiek) była
    widoczna podczas I wojny światowej gdy do południa przeciwnicy
    (żołnierze) strzelali do siebie a po południu szli razem na piwo.
    Twoje pytanie o emocje wiąże się z wątkiem. To ja z radości
    że znaleźliśmy wspólny język chciałem Cię uściskać i to mną
    powodowały emocje konkretnie do Ciebie niezależnie czy
    spełniasz jakąś funkcję (V kolumna, Kobieta) czy po prostu
    jesteś drugim człowiekiem jako i ja się czuję. :-)
    Edward Robak

  • 103. Data: 2004-12-05 15:04:00
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

> [...]
    > Edward Robak
    >
    > Widzisz dobry Pan Bóg dostrzegł wady *prototypu* i postanowił stworzyc
    *drugiego* człowieka i tutaj osiagnał juz klasę Mistrzowską :)
    Dlatego rozumiem,ze zapragnąłes *uścisnąc* cos prawdziwie boskiego ;)

    Hajenus

  • 104. Data: 2004-12-05 15:29:16
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    Użytkownik "Hajenus " <h...@g...pl>

> [...]
    > stworzyc *drugiego* człowieka i tutaj osiagnał juz klasę Mistrzowską :)
    > Dlatego rozumiem,ze zapragnąłes *uścisnąc* cos prawdziwie

    hihi ;)
    jedno drugiego nie wyklucza a wręcz jakby wzbogaca *uściśnięcie*
    o ten czynnik irracjonalny a przecież jak najbardziej rzeczywisty
    bo związany z inną swerą: już nie intelektualną czy emocjonalną
    lecz seksualną powodującą, że "krew zaczyna szybciej krążyć"
    a myśli jakby ukierunkowywują się na coś...
    i tu już zamilknę bo znów się odezwie jakiś domorosły łobrońca
    moralności i będzie nas chciał wygonić na pl.flirty.towarzyskie ;)
    Edward Robak

  • 105. Data: 2004-12-05 15:41:57
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

> [...]

    > Edward Robak
    >
    > No dobrze, w takim razie z punktu widzenia prawa...Nie uważasz,ze taki
    spontaniczny gest z Twojej strony mogłby byc odebrany jako *molestowanie
    seksualne* ??

    Hajenus

  • 106. Data: 2004-12-05 15:59:21
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus " <h...@g...pl>

    > No dobrze, w takim razie z punktu widzenia prawa...Nie uważasz,ze
    > taki spontaniczny gest z Twojej strony mogłby byc odebrany jako
    > *molestowanie seksualne* ??
    >
    > Hajenus

    Gdybym miał dużo kasy to mógłby być tak odebrany (ten gest)
    bo wówczas przy odpowiednim prowadzeniu sprawy moimi
    pieniążkami podzieliło by się kilku adwokatów i być może też ktoś
    ze składu sędziowskiego nie wspominając o Tobie gdybyś wygrała.
    hehe
    ale ponieważ nie mam dużo kasy to *molestowanie* odpada. ;)
    Edward Robak

  • 107. Data: 2004-12-05 18:37:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nikodem Nijaki wrote:

    > Ks. Robak był wielokrotnie obiektem donosów do różnych "abuse", co
    > spowodowało blokadę jego postów na kilku serwerach, ale jak widać jest
    > to mało skuteczne.

    Motocykliści pewnemu upierdliwemu trollowi (o ksywce Zaciek a.k.a.
    Matiziak) zrobili 'komitet zniczowy' (przeholował donosząc o wydumanym
    wypadku). Dokładnie nie wiem, na czym to polegało, ale od tamtego czasu
    go nie widziałem (a to już ponad rok...)

    > Pozostaje KF ... i problem znika :)

    Póki RÓŻNI TACY (których nie będę wytykał palcami) nie zaczną trolla
    dokarmiać (albo troll nie zmieni ID).

  • 108. Data: 2004-12-05 19:27:20
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    Użytkownik?? :o)
    przecież to zwykły TROLL a nie żaden użytkownik.
    chech,,
    głupie automaty przyklejają do TROLLA etykietkę

  • 109. Data: 2004-12-05 20:12:12
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    wiadomości news:covkhh$10qc$1@news2.ipartners.pl...

    > Póki RÓŻNI TACY (których nie będę wytykał palcami) nie zaczną trolla
    > dokarmiać (albo troll nie zmieni ID).

    Ambitny troll swojego ID nie zmieni ;)
    a ja tylko ostrzegałem, jak tylko się pojawił ;)
    może niepotrzebnie go potem troszkę podkarmiłem :(
    nn

    ---

  • 110. Data: 2004-12-05 20:17:03
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki"
    > Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > może niepotrzebnie go potem troszkę podkarmiłem :(
    > nn

    więc po co go karmisz?
    troll to troll