  • 91. Data: 2004-12-05 09:24:09
    Temat: Re: OT] CENZURA pl.soc.prawo
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    news:couj90$k9u$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Albo wyślą od razu AntyTerrorystów - wychodząc z założenia że
    > będzie machał siekierą i nie odda wierszy. Spalą przed domem
    > wszystkie książki z poezją jakie posiada. I jedynie " Mein
    > Kombinationen im SLD", lub "Jak Budowalismy Dyktature Imperium
    > Rosyjskiego ze Stalinowskim Prawem w Polsce" pozostanie
    > dozwolona literatura?
    >
    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    A może w tym radosnym pożarze spalą WSZYSTKO a jedynie
    słuszne instrukcje będą posłusznym mechanicznym chochołom
    przekazywać za pośrednictwem "tuby propagandowej"? :o)
    Całkiem fajna w_i_z_j_a.
    Edward Robak

  • 92. Data: 2004-12-05 10:34:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To już mamy dwóch - Doktor Grzegorz K. Ph.d i ks. Robak, nie za dużo jak
    na
    > jedną grupę?

    no to moze dodaj mnie, bo ja tez mam czesto odmeinne zdanie.

    P.

  • 93. Data: 2004-12-05 10:52:29
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    wiadomości news:cotnqv$3cg$1@news2.ipartners.pl...

    > Kto jest za wprowadzeniem moderowania lub chociażby ustawieniem cancelbota
    > na obu?

    Moim zdaniem nie jest do dobry pomysł :(
    Oni funkcjonują tylko dlatego, że znajdują audytorium i chętnych do
    prowadzenia niekończących się słowotoków :(
    Ks. Robak ma bogatą historię na pl.sci.matematyka i pl.sci.filozozofia.
    Matematycy mieli dość i postanowili go wykluczyć, chyba z mizernym
    skutkiem - popadli tylko w wewnętrzny spór na temat moderowania grupy.
    Filozofowie są bardziej tolerancyjni, ale to chyba oni ukuli określenie
    "pocałunek śmierci", co oznacza, że każdy wątek, do którego przyssie się Ks.
    Robak, schodzi na manowce ;)
    Ks. Robak był wielokrotnie obiektem donosów do różnych "abuse", co
    spowodowało blokadę jego postów na kilku serwerach, ale jak widać jest to
    mało skuteczne.
    Pozostaje KF ... i problem znika :)
    nn

    ---

  • 94. Data: 2004-12-05 11:03:00
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > na
    >>
    > no to moze dodaj mnie, bo ja tez mam czesto odmeinne zdanie.

    do pięt im nie dorastasz ;)
    nn

    ---

  • 95. Data: 2004-12-05 11:06:29
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>
> [...]

    > Ks. Robak był wielokrotnie obiektem donosów do różnych "abuse",
    > co spowodowało blokadę jego postów na kilku serwerach, ale jak

    Chech,, .. zapomniałeś dodać z ważniejszych "pl.sci.psychologia",
    "pl.hum.poezja", "pl.sci.fizyka" oraz Form "Matematyka.pl" czy
    "Mensa.org.pl" które po moich wypowiedziach zostało zamknięte
    dla dostępu "niezrzeszonych" :o)
    Zapominasz także dodać, że czytanie ksRobaka stało się MODNE
    w całej polskiej (i nie tylko) przestrzeni usenetowej więc te
    nawoływania o wrzucanie polskiego geniusza do KF'u są
    wołaniem garstki oszołomów którzy próbują kijkiem zatrzymać Wisłę
    (Wisłę Kraków oczywiście w pobliży Wzgórz Wawelskich) :-)
    Edward Robak

  • 96. Data: 2004-12-05 11:26:36
    Od: "Nikodem Nijaki" <p...@n...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wołaniem garstki oszołomów którzy próbują kijkiem zatrzymać Wisłę
    > (Wisłę Kraków oczywiście w pobliży Wzgórz Wawelskich) :-)

    Chylę czoła przed Twoim dorobkiem "intelektualnym".
    nn

    ---

  • 97. Data: 2004-12-05 12:09:44
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    ksRobak <k...@f...polbox.pl> napisał(a):

    > To może *palant* albo *matoł* ? ;D
    > Edward Robak
    >
    > Zdecydowanie lepiej, chociaz to tylko semantyka...;D

    Hajenus

  • 98. Data: 2004-12-05 12:49:04
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus " <h...@g...pl>

    > Zdecydowanie lepiej, chociaz to tylko semantyka...;D
    >
    > Hajenus

    U!-ha! <ta-dam> :DDD <cmok>
    Dzięki Twojej wypowiedzi temat "iksów usuwających cudze posty"
    stał się tematem drugorzędnym :o)
    bowiem odkryłem coś znacznie cenniejszego!
    Okazuje się, że można się porozumieć nawet przy użyciu
    niejednoznacznej semantyki - gdy chęć porozumienia jest
    obustronna. ;)
    Gdybyś była blisko to bym Cię z radości uściskał. :-)
    Edward Robak

  • 99. Data: 2004-12-05 13:05:42
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

> [...]

    > niejednoznacznej semantyki - gdy chęć porozumienia jest
    > obustronna. ;)
    > Gdybyś była blisko to bym Cię z radości uściskał. :-)

    Miło mi, ale moze jestem "V kolumną" w celu osłabienia Twojej
    pozycji w usenecie...;)

    Hajenus

  • 100. Data: 2004-12-05 13:23:23
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus " <h...@g...pl>

    > Miło mi, ale moze jestem "V kolumną" w celu osłabienia Twojej
    > pozycji w usenecie...;)
    >
    > Hajenus

    A co za różnica? :o)
    "V kolumna" to funkcja a Kobieta też człowiek. Czyż nie? :o)
    Zupełnie nie robi mi różnicy czy ściskam piątą kolumnę czy
    pierwszą damę. Przecież robię to spontanicznie i emocjonalnie. ;)
    Edward Robak