  • 41. Data: 2010-10-24 15:09:36
    Temat: Re: [CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Staniak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ia1i3h$5vg$1@mx1.internetia.pl...

    > Brzmi to strasznie dziarsko, ale takie teksty są znakiem
    > rozpoznawczym młodych ludzi którzy stanu wojennego nie pamiętają,
    > ani czasów go poprzedzających. I tylko na ich kolegach takie
    > odzywki robią wrażenie.
    [cut dziamdziolenie]
    Oj, chłopcze, chłopcze... jakiś ty zabawnie naprężony i niedoświadczony...

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2010-10-24 15:48:21
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grzegorz Staniak" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > [cut dziamdziolenie]

    > Oj, chłopcze, chłopcze... jakiś ty zabawnie naprężony i niedoświadczony...

    A Ty ile masz latek, starcze, starcze?...

    AI

  • 43. Data: 2010-10-24 15:50:52
    Temat: Re: [OT]
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Anna Izabela" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A Ty ile masz latek, starcze, starcze?...
    A ty, kobiecinko?

    --
    Jotte

  • 44. Data: 2010-10-24 16:01:57
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    > Użytkownik "Anna Izabela" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A ty, kobiecinko?

    Chyba niewiele, starsze pokolenie było nauczone, że nie odpowiada się
    pytaniem na pytanie.

    AI

  • 45. Data: 2010-10-24 16:14:25
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Chyba niewiele,
    Na wszelki wypadek sprawdź.

    > starsze pokolenie było nauczone, że nie odpowiada się pytaniem na pytanie.
    Zbadaj dokładniej tę sprawę.

    --
    Jotte

  • 46. Data: 2010-10-24 16:23:04
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    > Na wszelki wypadek sprawdź.
    > Zbadaj dokładniej tę sprawę.

    nie jestem z PISu

  • 47. Data: 2010-10-24 16:29:40
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > nie jestem z PISu
    Mówiłem już - nie usprawiedliwiaj się.
    I nie wypieraj.

    --
    Jotte

  • 48. Data: 2010-10-24 16:46:52
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    > Użytkownik "Anna Izabela" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mówiłem już - nie usprawiedliwiaj się.
    > I nie wypieraj.

    Masz spore problemy z czytaniem ze zrozumieniem... oj, chłopcze, chłopcze.

  • 49. Data: 2010-10-24 17:07:18
    Od: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>

    Dnia 24-10-2010 o 17:09:36 Jotte <t...@s...wypad.wp.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Grzegorz Staniak" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > [cut dziamdziolenie]
    > Oj, chłopcze, chłopcze... jakiś ty zabawnie naprężony i
    > niedoświadczony...

    Czy ty jakiś uraz na tle milicji/policji masz? Rodzice ciebie nimi w
    dzieciństwie straszyli?
    Znam 3 policjantów i żadne z nich o nie znanej mu (jej) osobie "pies" by
    nie powiedziała, tak jak ty w wątku z przed kilku tygodni.

    Tak więc jak dla mnie to ... plusk.

    Nie pozdrawiam
    Kamil

  • 50. Data: 2010-10-24 17:20:40
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Kubuś Puchatek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ty jakiś uraz na tle milicji/policji masz?
    > Rodzice ciebie nimi w dzieciństwie straszyli?
    Skąd ci takie bzdury przychodzą do głowy?
    Jesteś mądry inaczej natywnie czy po treningu?

    > Znam 3 policjantów
    Nie ma się czym chwalić.

    > i żadne z nich o nie znanej mu (jej) osobie "pies" by nie powiedziała,
    > tak jak ty w wątku z przed kilku tygodni.
    Co z tego?

    > Tak więc jak dla mnie to
    Co to dla ciebie to jest nieważne.

    > Nie pozdrawiam
    Raz mnie menel pod śmietnikiem też nie pozdrowił jak śmieci wyrzucałem.
    Do dziś chodzę skwaszony i jakoś mi tak przykro...

    --
    Jotte