  • 11. Data: 2012-01-31 07:11:16
    Temat: Re: [OSTRZEŻENIE] nowy sposób naciągania firm na 115zł
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.01.2012 22:42, Robert Tomasik pisze:

    > Mało podobne, bo w tym wypadku osoba zakładająca firme może odnieść
    > mylne wrażenie, że to obiowiązek jakiś jest.

    A tu, że ktoś zamówił - podobna technika.

  • 12. Data: 2012-01-31 09:35:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > firemka z warszawy o nazwie:
    > Krajowy Rejestr Pracowników i Pracodawców
    > ul. Złotwa 59, 00-120 Warszawa
    >
    > znalazła sobie metodę naciągania
    > ładnym pisemkiem ustawy, blablabla, zapłać 115zł
    > http://panel.comze.com/naciaganiefirm.jpg

    w związku z tak sprecyzowaną formą pisma
    oraz ostrzeżeniem w urzędzie miasta
    sprawa została zgłoszona na policji
    jako próba wyłudzenia

    erator/

  • 13. Data: 2012-01-31 09:59:24
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-01-31 10:35, zlotowinfo pisze:

    > Krajowy Rejestr Pracowników i Pracodawców

    Typowy 'Pobieraczek'. :)

    --
    spp

  • 14. Data: 2012-01-31 11:30:50
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    >Typowy 'Pobieraczek'. :)

    ja z koleżankami używamy Pobieraczka i uważamy że jest wart swojej ceny!

    Ania

  • 15. Data: 2012-02-01 14:24:41
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-01-30 16:21, Olgierd pisze:
    > To kolina, tyle, że teraz inblanko piszący...
    Dlaczego in-blanco?
    To jest zawsze takie samo:

  • 16. Data: 2012-02-03 08:20:54
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 30 Jan 2012 12:51:15 +0100,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> screamed:

    > Naiwność ludzka nie zna granic.

    (Prawdopodobnie, bo mam wycięte) to kOlina.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 09:20:35 user up 13067 days, 21:15, 1 user, load average: 0.86, 0.04, 0.40 ]

    The best cure for an active sex life is several years of marriage.

  • 17. Data: 2012-02-03 16:51:28
    Od: "RZEGNA" <l...@w...pl>

    >(Prawdopodobnie, bo mam wycięte) to kOlina.

    nie sądze. Po sprawdzeniu to nie ona

    RZ

  • 18. Data: 2012-02-03 21:15:54
    Temat: Re: [OSTRZE?ENIE] nowy spos?b naci?gania firm na 115z?
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-03 17:51, RZEGNA pisze:

    > nie s?dze. Po sprawdzeniu to nie ona

    Rzygowino, tak ślepy jesteś, ze nie widzisz swojego szczególnego znaku?

    --
    animka

  • 19. Data: 2012-02-04 19:31:58
    Temat: Re: [OSTRZEŻENIE] nowy sposób naciągania userów na kolinę
    Od: "_ąćęłńśźż." <j...@g...pl>

    Moi koledzy używają dawaczek i też uważają, że są warte swojej ceny!

    -----