  • 41. Data: 2008-01-28 18:10:37
    Temat: Re: OEM i płyta główna
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Arek <a...@e...net> writes:

    > Użytkownik Andrzej Adam Filip napisał:
    >> Pójdziesz z tym *do sądu*?
    >
    > Już to zrobiłem przecież

    To napisz *wprost* którego, z jakim rezultatem i czy z prawomocnym
    rezultatem.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Znajdujesz to, czego szukasz, umyka ci to, co zaniedbujesz.

  • 42. Data: 2008-01-28 18:12:02
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    witek pisze:

    > taaak, a do jakiego?

    Wiesz, czepiac i sie mozesz ale Arek juz parokrotnie tu podawal i nawet
    ja Tobie odpowiadalem:

    Mogę Ci dać tylko sygnaturę XVII Amc 1/08
    Sąd Okręgowy w Warszawie
    ul. Kredytowa 3
    tel. 826-68-17

    Mozna to sprawdzic?

    Jacek

  • 43. Data: 2008-01-28 18:17:05
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Wojciech "Spook" Sura pisze:

    > Poza tym nie rozumiem Twojego podejścia: MS nie może ustalać warunków
    > takich, jak Ci się nie podobają, bo jest wielką korporacją? I, co gorsza,
    > warunków zgodnych z polskim prawem.

    Jakich warunkow? Twierdzac ze moj egzemplarz programu komputerowego nie
    jest de facto moja wlasnoscia i ze po zmodernizowaniu komputera moje
    oprogramowanie staje sie nielegalne?

    Jacek

  • 44. Data: 2008-01-28 18:24:06
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Arek <a...@e...net> writes:

    > Przecież napisałem. I to nie raz.
    > Mogę jeszcze raz Ci napisać:
    > Sąd Okręgowy w Warszawie
    > ul. Kredytowa 3
    > tel. 826-68-17
    > sygnatura XVII Amc 1/08
    >
    > pozwanym jest Microsoft sp. z o.o.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Przepraszam że zmuszałem do (kolejnego) powtórzenia ale wydajesz się być
    chlubnym wyjątkiem od reguły że to pytanie "ucisza" :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Kto ostro sobie samemu błędy wyrzuca i nieskory jest do ganienia innych,

  • 45. Data: 2008-01-28 19:11:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    castrol napisał(a):

    > Jakich warunkow? Twierdzac ze moj egzemplarz programu komputerowego nie
    > jest de facto moja wlasnoscia i ze po zmodernizowaniu komputera moje
    > oprogramowanie staje sie nielegalne?

    "Twoją własnością"? ;P

    j.

  • 46. Data: 2008-01-28 19:13:00
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    januszek pisze:

    > "Twoją własnością"? ;P

    To ja chce podstawe prawna :D

    Jacek

  • 47. Data: 2008-01-28 19:30:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr Dembiński napisał:
    > Wszyscy wiemy, że twoja ignorancja na polu prawnoautorskiej ochrony
    > programów komputerowych jest już legendarna.

    Wielki ziew.
    W takim razie M$ - a potem jego naśladowcy - nie musi bać rozprawy.

    Ja ignorant na polu itd.. przypomnę Ci, że licencja może być udzielona
    tylko na ŚCIŚLE OKREŚLONYM i ISTNIEJĄCYM POLU EKSPLOATACJI utworu.

    To teraz powiedz mi mądralo na jakim to POLU EKSPLOATACJI udzielana jest
    ta licencja przez M$ ?

    No słucham...

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 48. Data: 2008-01-28 19:32:04
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    [ciap]

  • 49. Data: 2008-01-28 19:37:47
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Jacek_P <Z...@c...edu.pl> writes:

    [ciap]

    > Jedyny kaganiec nalozony na chciwosc MS to *nieliczne* regulacje
    > prawne. Cala reszta regulacji to stworzony pod amerykanski przemysl
    > softwarowy namordnik nalozony uzytkownikom.

    Nie tylko amerykański, polskie prawo też jest pod tym względem
    szczególnie restrykcyjne.

  • 50. Data: 2008-01-28 19:41:02
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> writes:

    > Arku, po pokonaniu Microsoftu - przed Tobą tysiące wygranych
    > procesów. Skala oszustwa jest ogromna, bo wszystkie inne firmy
    > softwarowe też twierdzą, że udzielają licencji na swoje programy.
    > :-)

    Jeśli o to chodzi, to ja tu widzę wielką szansę dla Polski -- pozwanie
    MS o rozpowszechnianie utworu bez podania autora. Zasądzona grzywna
    powinna wystarczyć na podwyżki dla celników ;)

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl