  • 31. Data: 2008-01-28 13:17:25
    Temat: Re: OEM i płyta główna
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Arek <a...@e...net> writes:

    > Nie. To już nie jest biznes, lecz oszustwo.
    > M$ *oszukuje* ludzi, że "udziela im licencji".
    >
    > I wszystko na temat. Tu nie ma żadnego usprawiedliwienia, żadnego
    > wykorzystywania luk prawnych - bo taka w tym przypadku nie istnieje -
    > jest zwykłe oszustwo z art. 286 kk.
    > Oszustwo to nie jest strategia biznesowa.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Pójdziesz z tym *do sądu*?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Nie ma nic trudniejszego niż walka zbrojna.

  • 32. Data: 2008-01-28 13:32:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Adam Filip napisał:
    > Pójdziesz z tym *do sądu*?

    Już to zrobiłem przecież

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 33. Data: 2008-01-28 13:41:28
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    noName wrote:
    > A oczywiscie zadali to pytanie na ktore standardowa odpowiedz jak
    > powinna brzmiec kazdy wie.

    Oczywiście: szczera. W przeciwnym razie jesteś oszustem.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 34. Data: 2008-01-28 13:42:49
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    leon wrote:
    > w sklepie sie kupuje towar, a nie wynajmuje

    No i z płytą i pudełkiem możesz robić właściwie prawie to, co chcesz.
    Licencja dotyczy używania systemu a nie posiadania bądź zakupu.

    > leon

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 35. Data: 2008-01-28 14:00:49
    Od: osobnik głupi jak stodoła <"du|a fujara"@op.pl>

    Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

    > Oczywiście: szczera. W przeciwnym razie jesteś oszustem.
    >
    > Pozdrawiam -- Spook.

    skad się takie cudaki biorą
    skad tu tyle ułomnych osobników.
    sadze że te ułomne osobniki w dodatku sa zcałkowicie zakłamane i
    wyrachowane i pachna obłuda na kilometr.
    więc powtórze
    nie ma tu miejsca dla takich
    poaszaól na grupe alt.pl.dupa

  • 36. Data: 2008-01-28 15:28:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojciech "Spook" Sura pisze:

    > Nie jestem fanatykiem MS, natomiast nie podoba mi się, gdy ktoś oszukuje
    > zasłaniając się teoretycznie nieprecyzyjną licencją i nie ma odwagi
    > nazwać tego oszustwem.
    >
    > Może to nie jest oszustwo - w tej sytuacji uświadomią mnie bywalcy tej
    > grupy :)

    Oszustwo to doprowadzenie (w celu osiągnięcia korzyści majątkowej) innej
    osoby do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za
    pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    należytego pojmowania przedsiębranego działania.

    Tak więc jeśli już ktoś tu popełnia oszustwo, to mikrosyf ;->

  • 37. Data: 2008-01-28 15:59:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:

> [...]
    > jest zwykłe oszustwo z art. 286 kk.
    > Oszustwo to nie jest strategia biznesowa.

    zgłoś w prokuraturze, będziesz się mógł pochwalić.

  • 38. Data: 2008-01-28 16:01:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:
    > UĹźytkownik Andrzej Adam Filip napisaĹ?:
    >
    > JuĹź to zrobiĹ?em przecieĹź

    taaak, a do jakiego?

  • 39. Data: 2008-01-28 18:02:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Adam Filip napisał:
    > To napisz *wprost* którego, z jakim rezultatem i czy z prawomocnym
    > rezultatem.

    Przecież napisałem. I to nie raz.
    Mogę jeszcze raz Ci napisać:
    Sąd Okręgowy w Warszawie
    ul. Kredytowa 3
    tel. 826-68-17
    sygnatura XVII Amc 1/08

    pozwanym jest Microsoft sp. z o.o.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 40. Data: 2008-01-28 18:08:47
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Tak więc jeśli już ktoś tu popełnia oszustwo, to mikrosyf ;->

    Miałem na myśli wprowadzanie w błąd pracowników supportu MS Polska, mówiąc
    im, że płyta główna była wymieniana gwarancyjnie, gdy tymczasem została po
    prostu zmodernizowana. To chyba jest oszustwo? :)

    Poza tym nie rozumiem Twojego podejścia: MS nie może ustalać warunków
    takich, jak Ci się nie podobają, bo jest wielką korporacją? I, co gorsza,
    warunków zgodnych z polskim prawem.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !