  • 1. Data: 2010-04-20 11:27:35
    Temat: OC w ratach i wymagalność płatności po sprzedaży - była kolizja
    Od: MarcinGoluch <m...@o...pl>

    Witam!

    Miałem zawarte OC w BRE Ubezpieczenia i mam mały problem.
    Płatność OC w 4ratach. Już w trakcie pierwszej raty spowodowałem
    kolizję, drugą ratę jeszcze zapłaciłem po czym auto zostało sprzedane
    a OC wypowiedziane.
    Aż tu nagle przychodzi wezwanie do zapłaty kolejnej raty OC i
    zdziwienie.

    Po telefonie otrzymałem informację, że w przypadku kiedy w trakcie
    obowiązywania OC spowodowałem kolizję to nie ważne czy stało się to w
    pierwszej racie czy ostatniej płatność za cały rok jest wymagana
    nadal.

    Czy może ktoś mi to potwierdzić? Czy jest szansa żebym uniknął
    kolejnych rat lub chociaż je zminimalizował?

    Z góry wielkie dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2010-04-20 12:40:37
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Może tam uzyskasz odpowiedzi: http://www.rzu.gov.pl/