  • 11. Data: 2003-02-06 09:45:57
    Temat: Re: OC, stluczka, o co tu chodzi?? - po wizycie w PZU
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: <a...@p...onet.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Preczytaj jeszcze raz

    Karino pytanie
    (jeśli wyjasniłaś to wczesniej, wybacz, ze się powtarzam),

    jade sobie samochodem załóżmy ze z dozwoloną prędkością, ufo spada mi przed
    maską, a że ma przerażający wygląd, ja skręcam gwałtownie uszkadzając nieco
    mercedesa należącego do Pana opdejrzewanego o kierowanie grupą przestępczą.

    Pan wysiada mi mówi: Masz chłopie przerąbane
    Ja mowie: To nie ja, to ufo
    On: gdybyś nie skręcił nic by się nie stało.

    Czy ufo ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody czy rację ma Pan?

  • 12. Data: 2003-02-06 09:47:30
    Od: "Leszek" <a...@b...pl>

    > Jak znam postępowania zakładów ubezpieczeń - obydwaj nie dostaniecie nic
    ;(

    Szkoda pisania.On i tak czyta to co chce wyczytać .Jego zdaniem wszyscy
    wokół spiskują przeciw niemu i8 chcą go "wyrolować" ;)

    Pozdr
    Leszek

  • 13. Data: 2003-02-06 09:53:36
    Od: a...@p...onet.pl

    Tu oczywiście racje ma Pan - Masz chłopie przerąbane ;)))))))

    Karina

    PS Jeśli Pan mówił z rosyjskim akcentem - masz podwójnie przerąbane ;)))

  • 14. Data: 2003-02-06 09:57:50
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : PS Jeśli Pan mówił z rosyjskim akcentem - masz podwójnie przerąbane ;)))

    nie ma to jak dobre słowo :-))))

  • 15. Data: 2003-02-06 15:10:32
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Szkoda pisania.On i tak czyta to co chce wyczytać .Jego zdaniem wszyscy
    > wokół spiskują przeciw niemu i8 chcą go "wyrolować" ;)
    Nie przesadzasz?? Poprostu nie znam sie na tym, jestem informatykiem, to nie
    moja branza. A kto pyta nie bladzi.

    motto

  • 16. Data: 2003-02-06 18:22:31
    Od: "Leszek" <a...@b...pl>

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przesadzasz?? Poprostu nie znam sie na tym, jestem informatykiem, to
    nie
    > moja branza. A kto pyta nie bladzi.

    Ale ile razy można o to samo. Bierzesz na wymęczenie ??? Czekasz aż wreszcie
    udzielą Ci satysfakcjonującą odpowiedź(nieważne że nieprawdziwą) ??
    Jeśli Cię to zadowoli to napiszę: tak, PZU robi Cie w konia. Policja została
    przekupiona i w sądzie też już poukładali klocki.Nie masz szans.
    Teraz OK ???
    A prawdziwą i wyczerpującą odpowiedź dostałeś dnia 4.02 .03 o godz.19:25 .

    Pozdr
    Leszek