  • 11. Data: 2008-11-21 08:42:43
    Temat: Re: OC sprzedanego samochodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Nov 2008, witek wrote:

    > w zasadzie to miałem na myśli.
    > Niekoniecznie musi to być płatność dla klienta, ale w efekcie każde po
    > trochę wyłoży.

    Acha, thx.
    W zasazie sama idea tej konstrukcji jest... taka sobie, bo:
    - nie ma jasnego zapisu na wypadek kilku ubezpieczeń których wartość
    *nie* przekracza wartości szkody
    - nie widzę zobowiązania klienta do podania ubezpieczycielowi informacji
    o innych posiadanych ubezpieczeniach. Jest taki obowiązek?

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2008-11-24 09:47:51
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik J.A. napisał:

    > Witam,
    > Firma ubezpieczeniowa domaga się ode mnie, żebym dostarczył jej
    > umowę kupna/sprzedaży samochodu, którego pozbyłem się rok temu.
    > Samochód miał polisę w tej firmie wystawioną na poprzedniego
    > właściciela, widocznie po sprzedaży przepisali ją na mnie.
    > Ale ja opłaciłem polisę u innego ubezpieczyciela. W tej firmie
    > nigdy niczego nie podpisywałem. Przedłużyli polisę poprzedniego
    > właściciela, ale już na moje nazwisko. Czy mieli do prawo do
    > zmiany nazwiska na polisie mimo, że nie było na niej mojego
    > podpisu?

    <ciap>

    Nie łapię. Ty ten samochód rok temu sprzedałeś, czy kupiłeś?
    Bo jeśli sprzedałeś, to już nie Twój problem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik