  • 1. Data: 2007-11-04 02:54:43
    Temat: OC - sprawca - pewnie było
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Pjany kierowca skasował mi pół samochodu, jego ubezpieczyciel wycenił szkodę
    na 25 tys.
    Ustalił kwotę bezsporną 15 po czym wypłacił mi 12. Tu to TUW Pocztowy.
    Ja samochód naprawiłem za 18, ale i tak jestem dużo więcej stratny bo
    samochód już jest powypadkowy a do tego zawsze nie będzie to 'to samo auto'
    co wcześniej.
    Co moge z tym fantem zrobić? Na jakiej drodze dochodzić roszczeń co do całej
    kwoty 25 tys, zrobiłem to wszystko pochopnie i nie będe miał faktury na
    naprawę. Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    Mr.Hyde

  • 2. Data: 2007-11-04 07:37:33
    Temat: Re: OC - sprawca - pewnie było
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 04 Nov 2007 03:54:43 +0100, mr.Hyde wrote:

    > Witam,
    > Pjany kierowca skasowa? mi pó? samochodu, jego ubezpieczyciel wyceni? szkod?
    > na 25 tys.
    > Ustali? kwot? bezsporn? 15 po czym wyp?aci? mi 12. Tu to TUW Pocztowy.
    > Ja samochód naprawi?em za 18, ale i tak jestem du?o wi?cej stratny bo
    > samochód ju? jest powypadkowy a do tego zawsze nie b?dzie to 'to samo auto'
    > co wcze?niej.
    > Co moge z tym fantem zrobiae? Na jakiej drodze dochodziae roszcze? co do ca?ej
    > kwoty 25 tys, zrobi?em to wszystko pochopnie i nie b?de mia? faktury na
> [...]

    pochopnie to bardzo delikatnie powiedziane

    --
    futszaK
    0601061867

  • 3. Data: 2007-11-04 13:07:59
    Temat: Re: OC - sprawca - pewnie by3o
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl>

    > pochopnie to bardzo delikatnie powiedziane

    Czyli mam się powiesić?
    Czy coś da się jeszcze zrobić

    Hyde

  • 4. Data: 2007-11-04 17:18:19
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    mr.Hyde pisze:

    > Co moge z tym fantem zrobić? Na jakiej drodze dochodzić roszczeń co do całej
    > kwoty 25 tys, zrobiłem to wszystko pochopnie i nie będe miał faktury na
    > naprawę

    Tzn jak? Sam naprawiales? To powinienes miec chociaz faktury na czesci.

    Jacek

  • 5. Data: 2007-11-04 18:52:26
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl>

    > Tzn jak? Sam naprawiales? To powinienes miec chociaz faktury na czesci.

    Naprawiałem na szybko - części z allegro + naprawa jak najtaniej bez FV z
    fakturą byłoby więcej
    potrzebowałem szybko auto :(

    Hyde