  • 81. Data: 2007-08-15 01:15:22
    Temat: Re: OBRONA KONIECZNA (nożem) - jakie prawa ma napadnięty?
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    Jacek Krzyzanowski wrote:
    > Najczesciej lebki odpuszczaja jak rozlozysz palke:)

    KURCZE! jak taka pałka rokładana (teleskopowa) właściwie wygląda?
    dlaczegóż miałaby być aż tak skuteczna?
    Rozumiem, że aby była to musi być odpowiednio masywna i solidna,
    ale skoro jest rozkładana i po złożeniu ma mieścić się w kieszeni...

    Gdzie i za ile możnaby taką pałkę teleskopową zakupić?

    --
    Seryozha

  • 82. Data: 2007-08-15 08:21:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Seryozha napisał(a):

    > przyzwoici ludzie nie gromadzą się by żłopać piwo w jakimś zasr..ym ciemnym
    > zaułku
    > to raczej nie stawia ich wiarygodności w dobrym świetle

    no to nic tylko zyczyc Ci by Ci ktos wp. jak bedziesz pijany wracac z
    imprezy, mam nadzieje ze przesdtawisz prokuratorowi swa teorie.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 83. Data: 2007-08-15 09:50:39
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    Sowiecki Agent wrote:
    > no to nic tylko zyczyc Ci by Ci ktos wp. jak bedziesz pijany wracac z
    > imprezy, mam nadzieje ze przesdtawisz prokuratorowi swa teorie.

    nie szwędam się po pijanemu samemu wracając z imprez wieczorami, a Ty?

    a swoją drogą zauważyłem, że policja bardzo chętnie prewencyjnie legitymuje
    osoby które napotka po drodze w podobnych okolicznościach, nawet gdy
    niekoniecznie są pijane

    BTW. zauważyłem, że sporo ludzi po wyjsćiu z różnych klubów i po kilku
    drinkach wsiada za kierownice (własnych) samochodów a policja jakoś nie
    wykazuje zainteresowania w tym temacie

    sporo też widziałem scen kiedy łebek nawet w dzień wychodzi ze sklepu i
    wsiada za kierownicę z piwem w ręku

    jak zmusic policję do większej aktywności w tym zakresie? (i nie brania
    drobnych łapówek)?

    bo potem mamy takie "kwiatki":
    http://www.scheurijzer.nl/flitspaal.htm

    --
    Seryozha

  • 84. Data: 2007-08-15 10:14:24
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    Robert Tomasik wrote:
    > jeśli już konieczne Ci jest jakieś narzędzie, z broni białej zdecydowanie
    > najlepiej sprawdza się pałka teleskopowa, tylko nie taka ze sprężyny, ale
    > solidna wykonana z rurek.

    ok, dzięki, jestem zainteresowany, proszę o więcej info!

    jak to wygląda? możesz dać jakis link, najlepiej ze zdjęciami?

    jeszcze raz wyrażę wątpliwości: aby taka pałka była skuteczna to musi być
    dość masywna i solidna. ale kiedy jest składana i ma się jeszcze do
    kieszeni zmieścić to jak te cechy ze soba pogodzić?

    poza tym, ile to kosztuje i gdzie to kupić?

    --
    Seryozha

  • 85. Data: 2007-08-15 11:02:27
    Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> w
    <f9mhuv$369$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    >Jeśli już konieczne Ci jest jakieś narzędzie, z broni białej zdecydowanie
    >najlepiej sprawdza się pałka teleskopowa, tylko nie taka ze sprężyny, ale
    >solidna wykonana z rurek...

    Kupiłem kilka lat temu takiego batona. Rozumiem, że jest to sprzęt
    legalny, w sensie że mogę go nosić przy sobie zgodnie z obowiązującym
    prawem?

    pozdrawiam
    makar

    --
    makaraj Law is what law enforcement enforces.
    na

  • 86. Data: 2007-08-15 15:34:25
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 15 Aug 2007 12:14:24 +0200, Seryozha napisał(a):

    > jeszcze raz wyrażę wątpliwości: aby taka pałka była skuteczna to musi być
    > dość masywna i solidna. ale kiedy jest składana i ma się jeszcze do
    > kieszeni zmieścić to jak te cechy ze soba pogodzić?

    No i musi mieć gumową końcówkę.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 87. Data: 2007-08-15 20:11:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Najbardziej mi się jednak podoba to, że kontroler biletów ma uprawnienia
    > policjanta i jest nietykalny.
    > Widziałem już delikwentów wyprowadzanych w kajdnakach z autobusu.

    U nas? Z naszymi kanarami? A broń Boże! Dopiero byłby burdel...

  • 88. Data: 2007-08-15 21:10:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Seryozha" <S...@o...onet.eu> napisał w wiadomości

    > jak to wygląda? możesz dać jakis link, najlepiej ze zdjęciami?

    Wpisz w Google albo Allegro "pałka teleskopowa". Piewszych kilka linków
    (zaznaczam, ze nie zagęłbiałem się z przyczyn opisanych niżej:

    http://www.militaria.tm.pl/palki-281-1/
    http://www.bron.pl/search/bron_pl/obrona/produkty/pa
    lki-196
    http://www.militaria.pl/akcesoria_do_samoobrony/palk
    i_c281.xml

    > jeszcze raz wyrażę wątpliwości: aby taka pałka była skuteczna to musi być
    > dość masywna i solidna. ale kiedy jest składana i ma się jeszcze do
    > kieszeni zmieścić to jak te cechy ze soba pogodzić?

    1) Pałkę taką nosi się w kaburze na pasie, a nie w kieszeni. Bo dobra do
    kieszeni się nie zmieści faktycznie.

    2) Nie da sie pałki kupić prezez internmet. Idź do sklepu i po prostu
    pooglądaj kilka. Przeprowadź test polegający na kilkukrotnym rozłożeniu
    siła rozmachu i sparwdzeniu, czy: nie kiwa się, daje sie złożyć - ale z
    oporem.

    > poza tym, ile to kosztuje i gdzie to kupić?

    U mnie we wsi do nabycia s klepach z wiatrówkami, gazami obronnymi i
    naczyniami kuchennymi. W sieci jest tego mnóstwo, ale nie polecam w tym
    wyapdku tej drogi, bo nie da się sparwdzić na odległość.

    Poszykaj jeszcze w sklepach takich pałek z wmontowanym wewnątrz gazem
    obezwładniajacym. Też niezłe i proste rozwiązanie.

    Pezy okazji znalzłem teoretyczną podbudowę do jej użycia:
    http://www.fight-club.pl/art/4/Keibo_-_pa%C5%82ka_te
    leskopowa

  • 89. Data: 2007-08-16 08:07:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Seryozha napisał(a):

    > nie szwędam się po pijanemu samemu wracając z imprez wieczorami, a Ty?

    a co za roznica ? jezlei tak to co ? Gorszy jestem?
    Jestes wyznawca szkoly antropologicznej?

    > a swoją drogą zauważyłem, że policja bardzo chętnie prewencyjnie legitymuje
    > osoby które napotka po drodze w podobnych okolicznościach, nawet gdy
    > niekoniecznie są pijane
    (...)
    > jak zmusic policję do większej aktywności w tym zakresie? (i nie brania
    > drobnych łapówek)?

    widzisz, dzwon, proste.

    P.

  • 90. Data: 2007-08-16 21:52:48
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    Sowiecki Agent wrote:

    > widzisz, dzwon, proste

    tia... załóżmy, że widzę jak łebki kupiły se piwo na stacji statojlu i
    kierowca wsiada z otwrtym piwskiem za kierownicę

    załóżmy, że dzwonię na 112 i podaję nr na blachach rejestracyjnych

    i co wtedy się dzieje?

    nie wezmą w łapę?

    --
    Seryozha