  • 11. Data: 2006-01-13 21:48:51
    Temat: Re: O zwolnieniach lekarskich...
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marcus" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dq60c3$iak$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > 3-4 dniowe. Podejrzewam ze wcale nie choruje tylko sciemnia bo mu sie
    > robic nie chce. Zalatwic zwolnienie L-4 jest smiesznie proste: daje sie od
    > 40 do 100 zł i masz L-4 od reki nawet na 1-2 m-ce. Kto i w jakich
    > sytuacjach moze PODWAŻYĆ zwolnienie lekarskie? Co grozi lekarzowi za
    > wystawianie lewych zwolnień? Jakie konsekwencje moze wyciagnac pracodawca
    > wobec pracownika ktoremu sie udowodni lewe zwolnienia ? Dodam ze chodzi o
    > firme panstwowa tzw. budzetowke. Jesli chodzi o ZUS to nie ma szans aby go
    > sprawdzic bo ZUS czepia sie tylko zwolnien dlugoterminowych (od 2-3 tyg.

    a moze jest chory i raz w miesiacu chodzi na badania? zabiegi? itp
    moze przesadzasz z podejrzeniami?

  • 12. Data: 2006-01-13 23:08:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Marcus [###g...@o...pl.###] napisał:

    Spróbuj przeanalizować te zwolnienia lekarskie i znaleźć jakąś
    prawidłowość. Może facet ma jakąś prace na boku? Wówczas łatwiej by
    było to sprawdzić. Jak nie, to złóż do ZUS-u wniosek o skontrolowanie
    podając właśnie te wątpliwości, które tu podniosłeś. Faktem jest, ze
    ZUS się interesuje głównie zwolnieniami długoterminowymi (jak to już
    tu ktoś napisał), ale to nie znaczy, że innych skontrolować nie może.

  • 13. Data: 2006-01-13 23:13:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcus napisał(a):
> [...]
    > ze chodzi o firme panstwowa tzw. budzetowke. Jesli chodzi o ZUS to nie
    > ma szans aby go sprawdzic bo ZUS czepia sie tylko zwolnien

    Najprościej dać gościowi wypowiedzenie z uzasadnieniem że te
    powtarzające się krótkie zwolnienia lekarskie dezorgaznozują pracę. I
    niech sobie choruje gdzie indziej.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."