  • 61. Data: 2020-04-24 08:48:30
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2020 16:04:18 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Wiadomo, że butelki PET przed wyrzuceniem należy zgnieść, wtedy zajmują
    > mniej miejsca.

    Wyborcza tematu nie analizowała to i niedoinformawany masz prawo być
    Poczytaj tutaj.
    https://wiadomosci.onet.pl/opinie/koronawirus-w-pols
    ce-antonow-an-225-mrija-przyleci-do-polski/gp6s1st

  • 62. Data: 2020-04-24 08:56:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Apr 2020 23:48:30 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Poczytaj tutaj.
    > https://wiadomosci.onet.pl/opinie/koronawirus-w-pols
    ce-antonow-an-225-mrija-przyleci-do-polski/gp6s1st

    "Problem polega na tym, że ani zaangażowane w transport spółki, ani władze
    państwa nie podają wagi oraz objętości sprzętu, który ma być przewieziony
    do Polski. Takie dane pozwoliłyby ocenić czy mamy do czynienia z
    uzasadnioną ekonomicznie operacją, czy też z działaniem obliczonym na efekt
    propagandowy."

    Co takiego spektakularnego było w antonowie, że nie mieściło się w
    normalnym samolocie?
    Nowa drabinka dla Dumy Żoliborza?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 63. Data: 2020-04-24 08:59:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Apr 2020 21:54:11 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Bo dziennikarzom to nie pasuje do koncepcji "dokopania" rządowi.

    Rząd sam się o to prosił. Najpierw Mateusz Krzywousty w swoim stylu bajał o
    400 tonach towaru - skończyło się na 80 - a potem na "uroczystości"
    przylotu stawił się chyba cały Komitet Centralny Partii. Księdza z
    kropidłem nie zauważyłem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 64. Data: 2020-04-24 09:01:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Apr 2020 23:42:18 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Szumowski Trzaskowskiemu tłumaczył odwrotnie chyba
    > Że w statystykach covidowe zgony wykazują tam gdzie denat był zameldowany.

    Trzaskowski podrążył temat, no i z 32 zmarłych 16 było zameldowanych w
    Warszawie, a statystykach sanepidu pojawiło się 8.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 65. Data: 2020-04-24 09:26:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 kwietnia 2020 09:00:02 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

> [...]
    > do Polski. Takie dane pozwoliłyby ocenić czy mamy do czynienia z
    > uzasadnioną ekonomicznie operacją, czy też z działaniem obliczonym na efekt

    Tu zgoda. Wszystko tajne przez poufne
    Aczkolwiek właściciel Antonowa pochwalił się że były to rekordowe 1000m3
    Co na to wyborcza?

  • 66. Data: 2020-04-24 10:06:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Apr 2020 00:26:21 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Aczkolwiek właściciel Antonowa pochwalił się że były to rekordowe 1000m3
    > Co na to wyborcza?

    Wyborcza ma jakiś obowiązek zajmowania stanowiska w sprawie wypowiedzi
    właściciela Antonowa?
    Przy okazji: gdzie o tych przechwałkach można przeczytać?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 67. Data: 2020-04-24 10:14:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 kwietnia 2020 10:06:48 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Przy okazji: gdzie o tych przechwałkach można przeczytać?
    Ja bym szukał na stronie właściciela samolotu

  • 68. Data: 2020-04-24 10:22:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Apr 2020 01:14:49 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Ja bym szukał na stronie właściciela samolotu

    Będę wdzięczny za efekty Twej kwerendy.

  • 69. Data: 2020-04-24 10:29:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Olin napisał(a) :

    >Choć dotyczyło to zwykłej grypy, podawałem już w tym wątku:
    >"umieszczanie w polskich statystykach 90 razy częściej, niż w Anglii
    >i Walii, niewydolności oddechowej i zatrzymania oddechu, jako
    >przyczyny zgonu."
    >90! razy częściej. Nie 9.

    ale to jest teraz, czy rok temu tez tak bylo ?

    >Ot, wytyczne z góry.

    Wytyczne rozne sa, ale lekarze to aktyw partyjny, zeby tak popierac ?

    No i pare razy donosili do mediow, jakie maja wytyczne :-)

    J.

  • 70. Data: 2020-04-24 10:34:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 kwietnia 2020 10:22:41 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Będę wdzięczny za efekty Twej kwerendy.

    Jak do południa nie dasz rady to daj znać.
    Chętnie pomogę.