  • 21. Data: 2020-04-21 19:59:56
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kviat ...

    > Bo im dłużej taki napis trwa i im więcej kanałów wymienią w napisach
    > które rzekomo "usunęły", tym bardziej jest wiarygodny. A jak już
    > napiszą, że usunęli ze wszystkich kanałów (jak ze wszystkich, skoro na
    > tym kanale jest? :)), to oznacza, że tam sama czysta żywa prawda.
    >:)

    Obejrzec na yt film usuniety z yt to jest dowod na płaską ziemie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 22. Data: 2020-04-21 20:00:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.04.2020 o 17:23, Kviat pisze:

> [...]
    > napiszą, że usunęli ze wszystkich kanałów (jak ze wszystkich, skoro na
    > tym kanale jest? :)), to oznacza, że tam sama czysta żywa prawda.

    NA to nie wpadłem. To OK! Skoro taki wielu to usunęło, to widać mieli
    powody. Nie będę się wychylał i tego oglądał :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2020-04-21 22:23:30
    Od: z <...@...pl>

    > Jest cos takiego
    > http://www.euromomo.eu/outputs/zscore_country_total.
    html

    > W miare na biezaco.

    Dobrze ale to dalej jest zmanipulowana informacja na + bo się nie da
    podać liczby zabitych przez koronawirusa.

    Sorry taka specyfika wirusa. NIE DA SIĘ TEGO PODAĆ RZETELNIE nawet po
    pandemii.

    Medycyna leży i kwiczy w tej kwestii.

    A dlaczego to jest ważne? Bo wmawia się nam ze śmiertelność jest wyższa
    niż GRYPY. A jeśli nie jest?

  • 24. Data: 2020-04-21 22:28:09
    Od: z <...@...pl>

    Z chęcią bym się dowiedział jakie w Polsce robi się testy i jaka jest
    ich dokładność

    Jest taka wiedza? Dawaj. Nie po TERAZ.

  • 25. Data: 2020-04-21 22:36:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.04.2020 o 22:23, z pisze:
> [...]
    > leży i kwiczy w tej kwestii. A dlaczego to jest ważne? Bo wmawia się
    > nam ze śmiertelność jest wyższa niż GRYPY. A jeśli nie jest?

    Ponieważ nie da się ustalić, to zostaje analizować, czy ogólna
    śmiertelność z powodu koronowirusa wzrosła. Wygląda na to, ze
    niespecjalnie. Trzy lata temu było gorzej.

    --
    Robert Tomasik

  • 26. Data: 2020-04-21 22:44:43
    Od: Kviat

    html

    > Dobrze ale to dalej jest zmanipulowana informacja na + bo się nie da
    > podać liczby zabitych przez koronawirusa.

    Jeżeli złamiesz nogę i dostaniesz zakażenia i umrzesz na sepsę, to
    umarłeś z powodu zakażenia, czy z powodu złamanej nogi?
    Bo niby z powodu złamanej nogi się nie umiera, ale gdybyś nogi nie
    złamał, to byś nie dostał zakażenia...

    Więc które statystyki są zakłamane? Może te, które mówią o zgonach z
    powodu niewydolności oddechowej? Bo gdyby ktoś nie złapał wirusa, to nie
    miałby niewydolności oddechowej?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 27. Data: 2020-04-21 22:57:17
    Od: z <...@...pl>

    Jeśli masz zaawansowanego raka i zarazisz się koronawirusem to masz
    pewność że umrzesz na koronawirusa?

  • 28. Data: 2020-04-21 23:08:20
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Apr 2020 22:36:55 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5e9f5968$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    od Robert Tomasik <r...@g...pl> :
    html

    >Ponieważ nie da się ustalić, to zostaje analizować, czy ogólna
    >śmiertelność z powodu koronowirusa wzrosła. Wygląda na to, ze
    >niespecjalnie. Trzy lata temu było gorzej.

    No ale to są zupełnie inne wirusy, inny okres inkubacji, na grypę jest szczepionka,
    na
    obecnego nie ma, w przypadku grypy nie stosuje się takich środków, jak w przypadku
    covid-19(izolacja, maski, rękawiczki, zakazy poruszania, zamykanie całych działów
    gospodarki, a jestem zdania, że nawet w przypadku grypy sezonowej powinno się nosić
    maski), nie mamy jeszcze pełnych danych o covid-19, dane o zgonach mogą być
    zafałszowane
    in minus, w dodatku nie jesteśmy nawet w połowie pandemii.
    Jak się to skończy, to samo opracowywanie danych może potrwać nawet kilka lat, i jak
    chcesz to dzisiaj porównywać? Awykonalne.

  • 29. Data: 2020-04-21 23:08:23
    Od: Kviat

    html

    > Ponieważ nie da się ustalić, to zostaje analizować, czy ogólna
    > śmiertelność z powodu koronowirusa wzrosła. Wygląda na to, ze
    > niespecjalnie.

    No jak wygląda, że niespecjalnie, skoro zdanie wcześniej piszesz, że nie
    da się ustalić?
    To się da ustalić, że niespecjalnie, czy się nie da ustalić?

    > Trzy lata temu było gorzej.

    No weź... zaledwie kilka dni temu na Białorusi nie było ani jednego
    zgonu z powodu covid i wystarczyło pić wódkę i wylegiwać w saunie żeby
    być zdrowym.
    Tam w ogóle nie ma koronawirusa, tylko jakieś oszołomstwo zbiera kasę na
    środki ochrony dla lekarzy i szpitali, a plotki, że szpitale sobie z tym
    nie radzą to tylko głupie plotki i pomówienia.

    https://polskatimes.pl/koronawirus-na-bialorusi-alek
    sandr-lukaszenka-radzil-pic-wodke-by-pokonac-wirusa-
    ale-epidemia-nie-odpuszcza/ar/c1-14926740

    Jak już nawet na Białorusi przyznają, że jest gorzej niż trzy lata temu
    (słyszałeś coś może, że szpitale na Białorusi nie dawały sobie rady trzy
    lata temu?), to może jednak wygląda na to, że "niespecjalnie wzrosła
    śmiertelność z powodu koronawirusa", to zwykły fejk rozsiewany żeby za
    wszelką cenę zrobić w Polsce wybory?

    Uważasz, że możni tego świata tak sobie dla jaj ogłosili pandemię, żeby
    ich akcje straciły na wartości wiele miliardów i żeby ropa staniała?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 30. Data: 2020-04-21 23:15:28
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Apr 2020 22:57:17 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5e9f5e2e$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    >Jeśli masz zaawansowanego raka i zarazisz się koronawirusem to masz
    >pewność że umrzesz na koronawirusa?

    Przestań gadać bzdury, nie porównuj wirusa z rakiem i zobacz na mojego posta: