  • 31. Data: 2011-05-05 10:19:37
    Temat: Re: Nr rachunku bankowego alledrogo ?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    40 (czterdzieści) odpowiedzi i nikt nie zna nr rachunku bankowego aledrogo.
    To jakaś firemka w teczce czy co??

    -----

  • 32. Data: 2011-05-05 10:44:42
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > 40 (czterdzieści) odpowiedzi i nikt nie zna nr rachunku bankowego aledrogo.
    > To jakaś firemka w teczce czy co??

    Nawet na fakturze od nich widnieje tylko: odbiorca płatnośći payu i jego
    numer rachunku

  • 33. Data: 2011-05-05 10:48:46
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    No cóż, może poradzę dłużnikowi, żeby wysłał należność przekazem pocztowym (nawet
    chyba jest taki sposób płatności w tzw.
    leguraminie bambusów dla tubylczej nadwiślańskiej ludności).

    -----

  • 34. Data: 2011-05-05 11:15:49
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aledrogo.
    > To jakaś firemka w teczce czy co??
    >

    >Nawet na fakturze od nich widnieje tylko: odbiorca płatnośći payu i jego

    A co ma widnieć skoro akceptując regulaminin zaakceptowałes to że płatności
    bęa na konto PayU.
    A co dla wpłacającego za różnica jakie konto wierzyciel poda?

    Krzysiek

  • 35. Data: 2011-05-05 11:18:42
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > No cóż, może poradzę dłużnikowi, żeby wysłał należność przekazem pocztowym
    > (nawet chyba jest taki sposób płatności w tzw.
    > leguraminie bambusów dla tubylczej nadwiślańskiej ludności).
    >

    > -----

    Ten wierzyciel to Ty zapewne bo nikt normalny by tak sobie życia nie
    utrudniał.
    Czemu nie piszesz pod cytatem?

    Krzysiek

  • 36. Data: 2011-05-05 11:29:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Ta spółka jako wierzyciel odmawia podania numeru swojego rachunku,
    > wymagając od dłużnika zapłaty poprzez pośrednika w postaci PayU.
    > Dłużnik ma bardzo niedobre doświadczenia z PayU i chce spełnić
    > świadczenie (bagatela: raptem kilkanaście złotych) bezpośrednio do
    > rąk (czytaj: na rachunek) wierzyciela, którym jest serwis allegro.
    > A te południowoafrykańskie bambusy poprzez swoich poznańskich
    > pretorianów stosują §22.
    > Jasne, że można się wkurzyć i wysłać przekazem pocztowym na adres
    > siedziby jakby co, ale jeśli ktoś zna numer rachunku głównego...

    STRASZNE...

    TPSA nie chce założyć konta w Banku Millenium a ja nie chce przelewać
    pieniedyz do ich banku bo miałem z nim złe doświadczenia.

  • 37. Data: 2011-05-05 20:14:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Nie zapominaj szczylu, że przed zaistnieniem południowoafrykańskich
    > bambusów w nadwiślańskim kraju już była jakaś kultura, w tym zawarte
    > umowy.

    Z dwojga złego wole jednak tych z RPA niż takiego Polskiego łysego kibola
    jak ty.

  • 38. Data: 2011-05-05 20:16:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > W tym, że pośrednik w międzyczasie może np. zbankrutować albo nie
    > przelać kasy wierzycielowi i zobowiązanie masz nadal niespełnione. W
    > tym nagrana rozmowa z PayU "my nic nie mamy wspólnego z alledrogo, a
    > Pan pieniądze przelaliśmy sprzedającemu i za nic więcej nie ponosimy
    > odpowiedzialności, reklamację za nieotrzymanie przez Pana przez 3
    > miesiące towaru prosimy składać do alledrogo, z którym nie mamy nic
    > wspólnego".
    > §22

    robisz kurna dym ile ty im zalegasz że sie tak strasznie boisz ze w sam raz
    na twojej wpłacie zbankrutują?

  • 39. Data: 2011-05-05 21:14:17
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>

    I nawet czytać nie umiesz, eeehhh Dyjor, szkoła się kiedyś po Tobie więcej
    spodziewała...

    -----

  • 40. Data: 2011-05-05 23:04:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:

    > Żądasz więc od PayU zwrotu Twojego dokonanego świadczenia pieniężnego.

    Tylko idiota zażądałby od PayU a nie od sprzedawcy.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU