  • 11. Data: 2011-05-04 14:19:07
    Temat: Re: Nr rachunku bankowego alledrogo ?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Nie zapominaj szczylu, że przed zaistnieniem południowoafrykańskich bambusów w
    nadwiślańskim kraju już była jakaś kultura, w tym
    zawarte umowy.

    -----

  • 12. Data: 2011-05-04 14:19:16
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 4 May 2011 10:07:16 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Zna ktoś numer głównego rachunku bankowego serwisu allegro ?
    > Ta spółka jako wierzyciel odmawia podania numeru swojego rachunku, wymagając od
    dłużnika zapłaty poprzez pośrednika w postaci PayU.

    Przecież alledrogo nie jest bankiem więc nie ma "swojego" rachunku
    bankowego tylko zawsze u pośrednika - a co za różnica czy payu, czy bph,
    czy pko - zawsze jest jakiś pośrednik. Jakbyś miał negatywne doświadczenia
    z bph to też kazałbyś kontrahentowi założyć sobie konto w innym banku?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 13. Data: 2011-05-04 14:21:45
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Nie zapominaj szczylu,

    Czyli tak jak myślałem- zwykły chamski troll z Ciebie.

    > że przed zaistnieniem południowoafrykańskich bambusów w nadwiślańskim
    > kraju już była jakaś kultura, w tym
    > zawarte umowy.

    Ale wszelkie zmiany regulaminu które byly akceptowałeś widocznie skoro
    korzystałes z usług Allegro.

    Nawet jak trolujesz to pisz po cytatem.

    Krzysiek

  • 14. Data: 2011-05-04 14:56:06
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Kodeks cywilny zwalnia dłużnika z zobowiązania, gdy należność znajdzie się na
    rachunku wierzyciela, a nie pośrednika.

    Nie słyszałeś o upadłościach lub przekrętach pośredników, jak to staruszki, emerytki
    i wdowy musiały płacić ponownie np. za energię?

    -----

  • 15. Data: 2011-05-04 17:02:18
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 10:07, ąćęłńóśźż pisze:

    > A te południowoafrykańskie bambusy poprzez swoich poznańskich pretorianów stosują
    §22.

    A pretensje ma jaśnie oświecony białas który nawet nie potrafi
    dostosować się do zwyczajów panujących na usnecie. :(

    --
    spp

  • 16. Data: 2011-05-04 19:27:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Zależy od warunków.
    > TAKIE warunki może dyktować, bo z mocy ustawy może powołać pełnomocnika.
    > BTW: nie mam pojęcia czy PayU faktycznie jest pełnomocnikiem allegro
    > (pewnie nie), ale mowa była o tym czy MOŻE :)
    > Może.

    Przecież ten PayU ma ten sam adres (Poznań, ul. taka a taka) co Allegro,
    więc to pewnie jest konto Alegro.

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-05-04 20:47:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:

    > Kodeks cywilny zwalnia dłużnika z zobowiązania, gdy należność znajdzie się na
    rachunku wierzyciela, a nie pośrednika.

    Jeśli wierzyciel wskazał takie konto to dłużnik jak na nie zapłaci jest
    zwolniony z zobowiązania nawet gdyby wierzyciel sie pomylił i podał
    cudze konto.

    > Nie słyszałeś o upadłościach lub przekrętach pośredników, jak to staruszki,
    emerytki i wdowy musiały płacić ponownie np. za energię?

    Ale przecież to inna sytuacja. Tu pośrednictwo było bez wiedzy i zgody
    wierzyciela. Do dłużnik samodzielnie podjął ryzyko.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 18. Data: 2011-05-05 03:09:18
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 04 May 2011 21:27:04 +0200, animka napisał(a):

    > Przecież ten PayU ma ten sam adres (Poznań, ul. taka a taka) co Allegro,
    > więc to pewnie jest konto Alegro.

    Sure. Przez długi czas miałem ten sam adres, co moja siostra, więc jej
    konto było moim kontem.

    AK

  • 19. Data: 2011-05-05 05:51:23
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 22:47, Johnson pisze:

    > Jeśli wierzyciel wskazał takie konto to dłużnik jak na nie zapłaci jest
    > zwolniony z zobowiązania nawet gdyby wierzyciel sie pomylił i podał
    > cudze konto.

    Tak popsuć wspaniały flejm... :(

    --
    spp

  • 20. Data: 2011-05-05 06:58:38
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Co wcale nie przeszkadza wmawianiu przez pracownicę PayU (oni dzwonili po złożonej
    reklamacji o niedostarczony przez sprzedającego
    towar), że "nie mają nic wspólnego z alledrogo".

    -----