  • 1. Data: 2008-03-29 14:06:40
    Temat: Nowy regulamin allegro
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    Witam

    Serwis allegro zmienil swoj regulamin. A ja mam pytanie dotyczace
    jednego ze zmienionych punktow:

    jeśli >>celem podania adresu będzie przedstawienie informacji o Użytkowniku i jego
    działalności.

    Nie jest to przypadkiem niezgodne z prawem? To mniej wiecej tak jakby
    na gieldzie i targu sprzedajacy nie mogli umieszczac na swoich
    ulotkach, cennikach rozdawanych wizytowkach informacji o innych swoich
    sklepach badz siedzibie firmy.

  • 2. Data: 2008-03-29 14:49:45
    Temat: Re: Nowy regulamin allegro
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    SzalonyKapelusznik napisał(a) :
> [...]
    > na gieldzie i targu sprzedajacy nie mogli umieszczac na swoich
    > ulotkach, cennikach rozdawanych wizytowkach informacji o innych swoich

    Ale chyba nie zabronią napisać użytkownikowi: "prowadzę firmę
    KowalskiSoft. Bez trudu znajdziesz moją stronę w Internecie ;-) "
    Ze znaczącym mrugnięciem oczkiem na końcu zdania.
    Widocznie administracja Alledrogo uważa, na podstawie własnych
    doświadczeń, że jak nie ma http://..., to już nikt nie znajdzie
    firmy. Jaki pan, taki kram.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 3. Data: 2008-03-29 15:11:59
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Nie jest to przypadkiem niezgodne z prawem?

    a czemu by mialo byc?

    teraz jak afrykancy tym targowiskiem zarzadzaja,
    to dopiero sie zacznie spuszczanie bialasow na palme.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 4. Data: 2008-03-30 03:55:01
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Myslę, że masz rację ;-)
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-03-31 22:06:54
    Od: "Grzegorz K." <g...@o...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:
> [...]
    > na gieldzie i targu sprzedajacy nie mogli umieszczac na swoich
    > ulotkach, cennikach rozdawanych wizytowkach informacji o innych swoich

    A takie pytanie: jeśli na stronie 'O mnie' umieszczę logo, którego
    nieodłącznym elementem będzie adres strony www to będzie to oznaczało
    złamanie regulaminu w tym punkcie?
    Druga sprawa, to pewnie umieszczenie adresu swtrony w postaci graficznej
    tzn. pliku jpg czy gif będzie trudne do wykrycia przez serwis. Jedynie
    jeśli ktoś im doniesie o złamaniu punktu tego ich... regulaminu.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 6. Data: 2008-04-01 13:27:51
    Od: darw <d...@g...com>

    On 29 Mar, 16:06, SzalonyKapelusznik wrote:
> [...]
    Hmm, czyli w aukcji (w opisie aukcji) można?

    A swoją drogą:
    - sprzedawcą może być spółka i: spółki zobowiązane były do
    zamieszczania na pismach i zamówieniach handlowych kierowanych do
    kontrahentów informacji dotyczących firmy, jej siedziby oraz adresu
    spółki. (widuje firmy typu nazwa.pl) - jak podać nazwę takiej spółki
    nie podając jej strony www...
    - trochę sprzedawców ma loginy typu www_domena_pl - co oni mają
    zrobić?

    DarW

  • 7. Data: 2008-04-01 19:57:15
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    darw pisze:

    > - trochę sprzedawców ma loginy typu www_domena_pl - co oni mają
    > zrobić?

    cieszyć się :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \