  • 11. Data: 2007-04-15 21:44:25
    Temat: Re: Nowy katalog dla prawników MECENAS.PL
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Jak to nie jest? Podlinkowano ją. Zresztą może jestem przewrażliwiony,
    > tym nie mniej jeśli owo zastrzeżenie nie dotyczy podlinkowania, to nie
    > mam pomysłu czego miało by dotyczyć. Przecież nie treści aktów.

    "danych znajdujących się w bazie". Czyli pani Ziuta wymyśliła.
    A linkowanie do strony z wyszukiwarką TEŻ nie jest naruszeniem praw. Co
    innego, gdyby ją umieścili na swojej stronie

    M.

  • 12. Data: 2007-04-15 22:42:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.04.2007 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Akty prawne na pewno nie podlegają ochronie. Za to już sama wyszukiwarka moim
    > zdaniem tak. Jakby sobie zrobili własną wyszukiwarkę i podpięli te pdf-y, to już
    > inna sprawa.

    Wyszukiwarka? Masz na myśli bazę danych?
    Z innych rzeczy które ewnetualnie mogą podlegać tu ochronie, to forma
    publikacji.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2007-04-15 22:49:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.04.2007 Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał/a:
    > "danych znajdujących się w bazie". Czyli pani Ziuta wymyśliła.

    Ale co złego w wymyśleniu pani Ziuty?

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2007-04-15 22:51:14
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Z innych rzeczy które ewnetualnie mogą podlegać tu ochronie, to forma
    > publikacji.

    W zasadzie właśnie zdelegalizowałeś język html :-)

    M.

  • 15. Data: 2007-04-15 23:14:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    > W zasadzie właśnie zdelegalizowałeś język html :-)

    Chyba nie, ale wytłumacz bo nie jestem pewien czy rozumiem :) Forma, to na
    przykład graficzny układ i elementy strony (dokumentu, www, etc), a nie
    język publikacji. Forma, nie formaT.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2007-04-15 23:19:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Chyba nie, ale wytłumacz bo nie jestem pewien czy rozumiem :) Forma, to na
    > przykład graficzny układ i elementy strony (dokumentu, www, etc), a nie
    > język publikacji. Forma, nie formaT.

    Tak, ale albo nie zapoznałeś się z materialem dowodowym, albo uzycie
    html-a do wskazania jakiejkolwiek strony narusza wszelkie prawa jej
    autora ;-)

    M.

  • 17. Data: 2007-04-15 23:20:39
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Ale co złego w wymyśleniu pani Ziuty?

    To, że pani Ziuta nie zna Prawa autorskiego i nie wie, że teksty aktów
    prawnych nie podlegają ochronie z tego tytułu. A innego ograniczenia do
    swobodnego korzystania z treści na stronach WWW chyba nie ma.

    M.

  • 18. Data: 2007-04-15 23:29:22
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    http://prawo.vagla.pl/node/6977

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 19. Data: 2007-04-15 23:37:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    > Tak, ale albo nie zapoznałeś się z materialem dowodowym, albo uzycie
    > html-a do wskazania jakiejkolwiek strony narusza wszelkie prawa jej
    > autora ;-)

    Ee-ee, po prostu mówię o samych dokumentach zawierających akty prawne - w
    ogóle nie piłem do rzeczonej strony.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2007-04-15 23:39:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    > To, że pani Ziuta nie zna Prawa autorskiego i nie wie, że teksty aktów
    > prawnych nie podlegają ochronie z tego tytułu. A innego ograniczenia do
    > swobodnego korzystania z treści na stronach WWW chyba nie ma.

    Pani Ziuta zna ustawę z dnia 9 listopada 2001 r o ochronie baz danych? :)

    --
    Marcin