-
1. Data: 2003-10-08 13:53:57
Temat: Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.
Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl>
Hej!
Sześć lat temu kupiłem fotel biurowy firmy Nowy Styl. Służył mi dzielnie.
Jakiś czas temu koleżanka pchnęła mnie mocno - a jestem ciężki - na ów mebel.
Coś strzeliło, chrupnęło, ale na oko wszystko było ok.
Po pewnym czasie wykonałem nagły ruch - chcąc schwytać mojego kota. Znowu
chrupnęło. Okazało się, iż pękł element mechanizmu - fotel nie nadawał się
do użytku (siedzisko spadało z nogi).
Wysłałem mailem do firmy Nowy Styl prośbę o przesłanie owego mechanizmu
za zaliczeniem. Fotel w stanie idealnym, a mechanizm pewnie znacznie
tańszy od całości...
Na drugi dzień rano zadzwonił Pan z Nowego Stylu i powiedział, że firma na
swój koszt prześle do mnie w ramach reklamacji nowszą generację tegoż mechanizmu.
Zaprotestowałem - "przecież to już 6 lat". "Nic nie szkodzi".
Rzeczywiście - przesyłkę otrzymałem. Zatem - bujając się na ulubionym
fotelu - wykorzystuję chwilę i piszę - firma Nowy Styl, to producent
godny polecenia! I życzę wszystkim takiego podejścia do klienta.
--
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
Na to tylko czekał żółw, jak błyskawica rzucił się na podstawę drabiny...
<Krzysztof Kędzierski.>
-
2. Data: 2003-10-08 14:53:07
Temat: Re: Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.
Od: "Tomek" <t...@a...pl>
Tylko sforwardowac do Nowego Stylu. Piekne slowa. A ja myslalem ze ten post
to bedzie jazda bez trzymanki w stylu tpsa.
--
Pozdrawiam
TK
[chcesz mnie objechac ?? -> plissken.people.pl ]
[chcesz pogadac ?? -> GG: 1300064 ]
Użytkownik "-ZED-" <z...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
news:08102003.1B3DECD1@zed.zukih.org...
> Hej!
>
>
> Sześć lat temu kupiłem fotel biurowy firmy Nowy Styl. Służył mi dzielnie.
> Jakiś czas temu koleżanka pchnęła mnie mocno - a jestem ciężki - na ów
mebel.
> Coś strzeliło, chrupnęło, ale na oko wszystko było ok.
>
> Po pewnym czasie wykonałem nagły ruch - chcąc schwytać mojego kota. Znowu
> chrupnęło. Okazało się, iż pękł element mechanizmu - fotel nie nadawał się
> do użytku (siedzisko spadało z nogi).
>
> Wysłałem mailem do firmy Nowy Styl prośbę o przesłanie owego mechanizmu
> za zaliczeniem. Fotel w stanie idealnym, a mechanizm pewnie znacznie
> tańszy od całości...
>
> Na drugi dzień rano zadzwonił Pan z Nowego Stylu i powiedział, że firma na
> swój koszt prześle do mnie w ramach reklamacji nowszą generację tegoż
mechanizmu.
> Zaprotestowałem - "przecież to już 6 lat". "Nic nie szkodzi".
>
> Rzeczywiście - przesyłkę otrzymałem. Zatem - bujając się na ulubionym
> fotelu - wykorzystuję chwilę i piszę - firma Nowy Styl, to producent
> godny polecenia! I życzę wszystkim takiego podejścia do klienta.
>
> --
> Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
> Na to tylko czekał żółw, jak błyskawica rzucił się na podstawę drabiny...
> <Krzysztof Kędzierski.>
-
3. Data: 2003-10-08 18:08:48
Temat: Re: Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Bardzo się cieszę, że udało Ci się pozytywnie rozwiązać Twój problem. Ale
oświeć mnie, czemu powiadamiasz o tym cały świat i to akurat na tej
grupie.
-
4. Data: 2003-10-08 20:46:25
Temat: Re: Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.
Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl>
Hej!
"Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bm1lre$dml$4@inews.gazeta.pl...
> oświeć mnie, czemu powiadamiasz o tym cały świat i to akurat na tej
> grupie.
1. Nie cały świat tylko czytelników kilku grup
2. Bo uważam ich reakcję za godną pochwały
3. Gdzieś ich pochwalić muszę.
A poza tym - EOT.
--
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
> Niech pan sinus napisze skad sie wziol,kim jest,na jakiej
> podstawie zamierza rzadzic.To jest koniec POLSKI NIEPODLEGLEJ. <Toni>
<w odpowiedzi na RFD Sinusa dotyczące moderowania pl.comp.nowe-programy>
-
5. Data: 2003-10-08 22:51:05
Temat: Re: Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.
Od: "poilkj" <p...@g...pl>
> Hej!
> Rzeczywiście - przesyłkę otrzymałem. Zatem - bujając się na ulubionym
> fotelu - wykorzystuję chwilę i piszę - firma Nowy Styl, to producent
> godny polecenia! I życzę wszystkim takiego podejścia do klienta.
>
To prawda, mają "nienormalne" podejście do klienta.
Robią wszystko, żeby klient był bardziej zadowolny, niż sam sobie mógł to
wyobrazić.
-
6. Data: 2003-10-10 16:18:17
Temat: Re: Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.
Od: "Leszek" <l...@p...fm>
Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bm1lre$dml$4@inews.gazeta.pl...
> Bardzo się cieszę, że udało Ci się pozytywnie rozwiązać Twój problem. Ale
> oświeć mnie, czemu powiadamiasz o tym cały świat i to akurat na tej
> grupie.
Spamer???
-
7. Data: 2003-10-10 18:01:03
Temat: Re: Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
> Spamer???
Nie! Na pewno Św. Mikołaj.