  • 1. Data: 2007-02-06 21:01:04
    Temat: Nowy Notebook i niezgodność/gwarancja
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Kolega kazał mi się tu zgłosić z problemem :)
    Otóż 4 dni temu kupiłem notebooka firmy Fujitsu-Siemens w
    sklepie Vobis w Wawie.
    Wczoraj zauważyłem, że nie działa najprawdopodobniej czujka zamknięcia
    ekranu oraz wtyk FW jest trochę luźny (wtyk potrafi wypaść lub przerwać
    przy ruszeniu kablem). Serwis odpowiedział, że kwalifikuje się to do
    diagnozy i naprawy gwarancyjnej. Zgłosiłem ustarkę i na jutro mam
    zamówionego kuriera do odbioru.
    Pytanie - czy źle postąpiłem zgłaszając to do punktu serwisowego
    (telefonicznie)?
    Czy mogę odwołać zgłoszenie i oddać komputer do sklepu żądając wymiany na
    nowy
    w ramach niezgodności z umową?
    Problem w tym, ze muszę go mieć koniecznie jak najszybciej (najpóźniej za
    8-10 dni
    w domu). Jakie mam szanse na to, aby się to udało? W gwarancji nie ma
    wzmianki o
    terminie naprawy, a ja nie chcę mieć serwisowanego laptopa za prawie 4 kafle
    :(

    Z góry dzięki za pomoc.

    Zdrawim.

  • 2. Data: 2007-02-06 22:46:22
    Temat: Re: Nowy Notebook i niezgodność/gwarancja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.02.2007 hefalump <h...@T...pl> napisał/a:
    > Czy mogę odwołać zgłoszenie i oddać komputer do sklepu żądając wymiany na
    > nowy
    > w ramach niezgodności z umową?

    Formalnie nie możesz, ale szanse na wymianę z tyt. niezgodności miałbyś
    i tak praktycznie żadne, więc lepiej dokończ co zaczęłeś.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-02-06 22:54:27
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "hefalump" <h...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > terminie naprawy, a ja nie chcę mieć serwisowanego laptopa za prawie 4 kafle

    a wiesz ile czasu ma sprzedawca na ustosunkowanie sie do twojej reklamacji z
    tytułu niezgodności?
    możesz wpaść z deszczu pod rynne
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-02-06 23:06:30
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > a wiesz ile czasu ma sprzedawca na ustosunkowanie sie do twojej
    > reklamacji z tytułu niezgodności?
    > możesz wpaść z deszczu pod rynne

    * Dzięki Wam obu za odpowiedź.
    Właśnie to samo pomyślałem. Z zasady staram się załatwiać sprawy polubownie
    :)
    A jak na razie serwis FS działa skrajnie dobrze i szybko. Problem w tym, żę
    muszę mieć laptopa za góra 10 dni, inaczej leżę i kwiczę. Po drugie ciężko
    mi się
    pogodzić z faktem, że będę miał grzebany komputer za prawie 4 tysiące.
    Samemu
    wolałbym to wymienić :( Ale mam nadzieję, że jak napiszę miłe słowa
    serwisowi
    to może się postarają :)

    W takim razie dzięki za rady. Zostawiam sprawy swoim torem.

    ZDrawim.

  • 5. Data: 2007-02-06 23:42:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

> [...]
    > nowy
    > w ramach niezgodności z umową?

    Formalnie nie możesz, ale szanse na wymianę z tyt. niezgodności miałbyś
    i tak praktycznie żadne, więc lepiej dokończ co zacząłeś.

    --
    Marcin