-
1. Data: 2007-02-06 21:01:04
Temat: Nowy Notebook i niezgodność/gwarancja
Od: "hefalump" <h...@T...pl>
Kolega kazał mi się tu zgłosić z problemem :)
Otóż 4 dni temu kupiłem notebooka firmy Fujitsu-Siemens w
sklepie Vobis w Wawie.
Wczoraj zauważyłem, że nie działa najprawdopodobniej czujka zamknięcia
ekranu oraz wtyk FW jest trochę luźny (wtyk potrafi wypaść lub przerwać
przy ruszeniu kablem). Serwis odpowiedział, że kwalifikuje się to do
diagnozy i naprawy gwarancyjnej. Zgłosiłem ustarkę i na jutro mam
zamówionego kuriera do odbioru.
Pytanie - czy źle postąpiłem zgłaszając to do punktu serwisowego
(telefonicznie)?
Czy mogę odwołać zgłoszenie i oddać komputer do sklepu żądając wymiany na
nowy
w ramach niezgodności z umową?
Problem w tym, ze muszę go mieć koniecznie jak najszybciej (najpóźniej za
8-10 dni
w domu). Jakie mam szanse na to, aby się to udało? W gwarancji nie ma
wzmianki o
terminie naprawy, a ja nie chcę mieć serwisowanego laptopa za prawie 4 kafle
:(
Z góry dzięki za pomoc.
Zdrawim.
-
2. Data: 2007-02-06 22:46:22
Temat: Re: Nowy Notebook i niezgodność/gwarancja
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 06.02.2007 hefalump <h...@T...pl> napisał/a:
> Czy mogę odwołać zgłoszenie i oddać komputer do sklepu żądając wymiany na
> nowy
> w ramach niezgodności z umową?
Formalnie nie możesz, ale szanse na wymianę z tyt. niezgodności miałbyś
i tak praktycznie żadne, więc lepiej dokończ co zaczęłeś.
--
Marcin
-
3. Data: 2007-02-06 22:54:27
Temat: Re: Nowy Notebook i niezgodność/gwarancja
Od: "gasper" <n...@m...pl>
Użytkownik "hefalump" <h...@T...pl> napisał w wiadomości
news:eqaq9f$q74$1@inews.gazeta.pl...
> Czy mogę odwołać zgłoszenie i oddać komputer do sklepu żądając wymiany na nowy
> w ramach niezgodności z umową?
> Problem w tym, ze muszę go mieć koniecznie jak najszybciej (najpóźniej za 8-10
> dni
> w domu). Jakie mam szanse na to, aby się to udało? W gwarancji nie ma wzmianki
> o
> terminie naprawy, a ja nie chcę mieć serwisowanego laptopa za prawie 4 kafle
> :(
a wiesz ile czasu ma sprzedawca na ustosunkowanie sie do twojej reklamacji z
tytułu niezgodności?
możesz wpaść z deszczu pod rynne
Pozdrawiam
-
4. Data: 2007-02-06 23:06:30
Temat: Re: Nowy Notebook i niezgodność/gwarancja
Od: "hefalump" <h...@T...pl>
Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
news:eqb0v4$oe3$1@inews.gazeta.pl...
> a wiesz ile czasu ma sprzedawca na ustosunkowanie sie do twojej
> reklamacji z tytułu niezgodności?
> możesz wpaść z deszczu pod rynne
* Dzięki Wam obu za odpowiedź.
Właśnie to samo pomyślałem. Z zasady staram się załatwiać sprawy polubownie
:)
A jak na razie serwis FS działa skrajnie dobrze i szybko. Problem w tym, żę
muszę mieć laptopa za góra 10 dni, inaczej leżę i kwiczę. Po drugie ciężko
mi się
pogodzić z faktem, że będę miał grzebany komputer za prawie 4 tysiące.
Samemu
wolałbym to wymienić :( Ale mam nadzieję, że jak napiszę miłe słowa
serwisowi
to może się postarają :)
W takim razie dzięki za rady. Zostawiam sprawy swoim torem.
ZDrawim.
-
5. Data: 2007-02-06 23:42:10
Temat: Re: Nowy Notebook i niezgodność/gwarancja
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 06.02.2007 hefalump <h...@T...pl> napisał/a:
> Czy mogę odwołać zgłoszenie i oddać komputer do sklepu żądając wymiany na
> nowy
> w ramach niezgodności z umową?
Formalnie nie możesz, ale szanse na wymianę z tyt. niezgodności miałbyś
i tak praktycznie żadne, więc lepiej dokończ co zacząłeś.
--
Marcin