  • 11. Data: 2008-04-14 05:36:03
    Temat: Re: Nowy DO - odbior
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sun, 13 Apr 2008 23:42:05 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > W mojej ocenie jest to luka ustawowa,
    > bowiem nie przewiduje prostych problemowa, jak osoby obłożnie chore
    > przykładowo.

    Tak, można by to załatwić w prosty sposób:
    Składanie wniosku owszem osobiście, ale podczas takiego osobistego
    składania posiadacz DO składałby pełnomocnictwo do odbioru wskazanej
    osobie.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 12. Data: 2008-04-14 09:58:38
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Dobre, idę się ukarać za posiadanie D.O. dziecka....
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2008-04-14 16:29:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:ftuqga$4oe$1@achot.icm.edu.pl...

    > Tak, można by to załatwić w prosty sposób:
    > Składanie wniosku owszem osobiście, ale podczas takiego osobistego
    > składania posiadacz DO składałby pełnomocnictwo do odbioru wskazanej
    > osobie.

    Skoro może osobiście złożyć, to najpewniej może i odebrać. Co zrobić z
    osobami, które przykładowo leżą w hospicjum i są wręcz nieprzytomne? A im
    też zgodnie z ustawą trzeba zmienić dowód osobisty. Nie wszystkie te osoby
    są ubezwłasnowolnione by mógł w ich imieniu działać opiekun, a i to chyba
    nawet wówczas opiekun odebrać dowodu nie może. Domy pomocy Społecznej mają
    większą silę przebicia, wiec najczęściej udaje im się spowodować, by ktoś z
    Urzędu przyjechał na miejsce do kilku osób. Ale w wypadku osób
    mieszkających z rodziną, to są bardzo poważne problemy.

  • 14. Data: 2008-04-14 17:04:35
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Ale w wypadku osób mieszkających z rodziną, to są bardzo poważne
    > problemy.

    Prawde mowiac nie slyszalem, zeby byly jakies problemy z wymiana dowod osob
    obloznie chorych, bez wzgledu na miejsce ich pobytu. Po prostu przyjezdza
    urzednik o tyle. Łaski nie robi przeciez.

  • 15. Data: 2008-04-14 18:15:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > a konkretnie paragraf 3 pkt 1 tegoz rozporzadzenia
    > "dowod osobisty odbiera sie osobiscie"
    >:)

    wielkie dzieki za odp.

    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
    ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.

  • 16. Data: 2008-04-14 18:59:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Prawde mowiac nie slyszalem, zeby byly jakies problemy z wymiana dowod
    > osob obloznie chorych, bez wzgledu na miejsce ich pobytu. Po prostu
    > przyjezdza urzednik o tyle. Łaski nie robi przeciez.

    A ja spotkałem się z takimi problemami w Domach Pomocy Społecznej.