  • 1. Data: 2006-10-11 11:50:57
    Temat: Nowe przepisy o opłatach za czynności radcowskie i adwokackie
    Od: "Anna Wesoła" <n...@m...com>

    W dzisiejszej "Rzepie" jest artykuł, a na stronach adwokatury tekst
    projektu -
    http://bip.adwokatura.pl/pl/bip/o_nas_i_u_nas/oplaty
    _1/px_oplaty_adwokackie_06_10_04.pdf

    Uwaga, bo lektura jest szokująca, w ministerstwie mają ogromne problemy z
    fleksją i jednostkami systematycznymi tekstu prawnego.

    Co do meritum - wprowadzają stawki maksymalne, przy pierwszym piśmie
    procesowym chcą, żeby radca/adwokat załączał tekst umowy z klientem, którą
    sąd może jeszcze zmieniać postanowieniem. Co ciekawe, bez tej umowy sąd ma
    nie dopuścić radcy/adwokata do udziału w sprawie (!).
    I jeszcze jedna ciekawostka- maksymalna stawka za sporządzenie umowy to 1500
    zł. 1000-stronicowej też?

    Jak na mój gust będzie to oznaczało po prostu zejście palestry do szarej
    strefy.

    Anka

  • 2. Data: 2006-10-11 14:15:21
    Od: stern <s...@0...pl>

    Anna Wesoła napisał(a):

    > Jak na mój gust będzie to oznaczało po prostu zejście palestry do szarej
    > strefy.

    "zejście"? ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911