  • 1. Data: 2006-04-14 08:00:28
    Temat: Notariusz - oplaty.
    Od: "Rafi" <m...@w...pl>

    Kupuje mieszkanie - spółdzielcze własnościowe prawo do lukalu. Cena
    86 000.
    Kredyt na 50% nieruchomości. Mieszkanie na rynku wtornym.
    Dla banku ustanowić trzeba hipotekę kaucyjną.
    Brak księgi wieczystej.

    Pani w banku powiedziała że mogę troszkę zaoszczędzić idąc
    samemu do sądu z wnioskiem o zołożenie księgi i wpis hipoteki - czy
    to prawda ?

    Jakie są koszty notarialne (po telefonie do notariusza):
    1. Podatek od CCP - 1720 zł
    2. Opłata za wniosek WK 200 zł co to ?
    3. Opłata za wypisy 144zł (netto) 6 szt. potrzeba aż tyle ?
    4. Vat 200 zł
    5. Opłata sądowa 400 zł co w tym jest zawarte ?
    6. taksa 570 zł

    Niech ktoś mi wytłumaczy jak to jest z tymi opłatami sądowymi i ile
    to kosztuje ?

  • 2. Data: 2006-04-14 08:16:04
    Temat: Re: Notariusz - oplaty.
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Rafi porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jakie są koszty notarialne (po telefonie do notariusza):
    > 1. Podatek od CCP - 1720 zł
    Chyba PCC - 2% od wartosci nieruchomosci
    > 2. Opłata za wniosek WK 200 zł co to ?
    Czy KW? Wpis o hipotece do KW - ksiega wieczysta
> [...]
    > 6. taksa 570 zł
    > Niech ktoś mi wytłumaczy jak to jest z tymi opłatami sądowymi i ile
    Ale przeciez notariusz Ci juz powiedzial
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-04-14 09:11:19
    Od: "Rafi" <m...@w...pl>

    Przepraszam oczywiscie KW i PCC
    Czyli Pani w Banku miala racje ?
    Na którym punkcie mozna zaoszczedzic ? 2. ? 5. ?

    Prosze o porade.