  • 21. Data: 2019-10-25 12:41:55
    Temat: Re: Notariusz i trzech rozbójników
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 12:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ze stacjonarnego w sekretariacie?

    Co to za głupie pytanie?

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2019-10-25 13:04:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie masz stacjonarnego w sekretariacie?
    Masz biuro w teczce, czy w Lincolnie?

    -----

  • 23. Data: 2019-10-25 13:06:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    zono-go-i-zawieziono-do-notariusza/6k3c6ns

    >to powinno skutkować natychmiastową nieważnością czynności u
    >notariusza, ale tak w Bolanda nie ma, nawet kamerki u notariusza nie
    >pomagają:)

    Ale co - ze ktos podpisal, nic nie mowil, na filmie widac, ze
    podpisuje,
    a potem mowi, ze go zmusili i podpis niewazny ?

    A tak swoja droga ... zwykli gangsterzy, czy byl im winien 2 mln ?

    Czy pozyczyl tylko pol mln, ale "odsetki urosly" w pol roku :-)

    J.

  • 24. Data: 2019-10-25 13:16:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2019 13:04:29 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Nie masz stacjonarnego w sekretariacie?

    A Ty masz? Jak masz to spróbuj czy 112 ze stacjonarnego działa.

  • 25. Data: 2019-10-25 13:19:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 13:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie masz stacjonarnego w sekretariacie?
    > Masz biuro w teczce, czy w Lincolnie?
    >

    > -----

    Tłumok nie wie, że 112 działa też ze stacjonarnego?

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2019-10-25 13:21:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 13:16, Kris pisze:

    > A Ty masz? Jak masz to spróbuj czy 112 ze stacjonarnego działa.

    Nie sądzę, aby biuro pisania podań Ąckiego miało telefon stacjonarny.
    Ewentualnie ma voipa, bo taniej, i tam rzeczywiście może być problem z
    prawidłowym dodzwonieniem się na 112 (ale to też zależy od dostawcy).

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2019-10-25 13:28:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiotRek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >W artykule napisano (fakt, że w "Fakcie"):

    >"- Policjanci wkroczyli do pomieszczeń kancelarii dosłownie w
    >ostatniej chwili. Poszkodowany miał właśnie zostać zmuszony przez
    >sprawców do podpisania niekorzystnej dla siebie umowy, [...]".

    >Dziwne to. Przy notariuszu go zmuszali do podpisania umowy? No chyba
    >że i notariusza zmuszali do parafowania, ale przecież tak podpisana
    >umowa nie może być ważna.

    A trzeba zmuszac przy notariuszu ?
    Przed drzwiami mowisz "podpiszesz u notariusza, albo kulka w łeb",
    pokazujesz pistolet, wchodzicie ...

    I teraz zalozmy, ze klient wyrywny, mowi "panie, oni mowia ze mnie
    zabija jak nie podpisze, dzwon pan po policje" ...
    i co notariusz robi ?
    Szczegolnie jak widzi jednego zdenerwowanego i trzech bykow ...

    Ale to i tak duze ryzyko, wiec moze lepiej miec umowionego notariusza
    ... albo nawet notiariusz szefem tych bykow :-)

    J.