  • 11. Data: 2019-10-24 20:07:02
    Temat: Re: Notariusz i trzech rozbójników
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Byłby oczywiście nieważny i niepodważalny P0dobnie jak złodziejska prywatyzacja P0.
    No i nie wiemy, kto miał zamordować żonę notariuszowi.

    -----

  • 12. Data: 2019-10-24 21:57:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 19:18, A. Filip pisze:

> [...]
    zono-go-i-zawieziono-do-notariusza/6k3c6ns
    > Podejrzewam że taka może być wystarczająco skuteczna linia obrony
    > notariusza w którą "poza sądem" niespecjalnie chce się wierzyć.
    > Obstawiam że (szczególnie przy wielokrotnych wizytach) przydałby się
    > przynajmniej "niedomyślny" notariusz.

    No ale co ma ten domyślny notariusz zrobić, skoro facet przyszedł do
    niego podpisać umowę? Pytam tak praktycznie.

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2019-10-24 22:05:21
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > No ale co ma ten domyślny notariusz zrobić, skoro facet przyszedł do
    > niego podpisać umowę? Pytam tak praktycznie.

    znowu żeś siknął:)

  • 14. Data: 2019-10-24 22:32:15
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

> [...]
    >>
    > No ale co ma ten domyślny notariusz zrobić, skoro facet przyszedł do
    > niego podpisać umowę? Pytam tak praktycznie.

    W artykule napisano (fakt, że w "Fakcie"):

    "- Policjanci wkroczyli do pomieszczeń kancelarii dosłownie w ostatniej
    chwili. Poszkodowany miał właśnie zostać zmuszony przez sprawców do
    podpisania niekorzystnej dla siebie umowy, [...]".

    Dziwne to. Przy notariuszu go zmuszali do podpisania umowy? No chyba że
    i notariusza zmuszali do parafowania, ale przecież tak podpisana umowa
    nie może być ważna.

    --
    P.

  • 15. Data: 2019-10-24 22:56:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 22:32, PiotRek pisze:
    > Dziwne to. Przy notariuszu go zmuszali do podpisania umowy? No chyba że
    > i notariusza zmuszali do parafowania, ale przecież tak podpisana umowa
    > nie może być ważna.
    Toteż również się dziwię, ale doświadczenie każe mi sądzić, że jak
    zwykle dziennikarze są niedoinformowani.

    --
    Robert Tomasik

  • 16. Data: 2019-10-24 23:07:40
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    > Toteż również się dziwię, ale doświadczenie każe mi sądzić, że jak
    > zwykle dziennikarze są niedoinformowani.

    Ano. Toż zaznaczyłem, że to "Fakt". :-)

    --

    P.

  • 17. Data: 2019-10-25 08:38:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2019 18:43:50 UTC+2 użytkownik Robert
    > Wiesz, jeśli porwanemu zagrozili, ze mu żonę zamordują (przykładowo), to
    > niekoniecznie musiał notariuszowi powiedzieć, że czuje się porwany.

    Kilkanaście razy zdarzało mi się korzysta z usług notariusza i poza przypadkiem
    poświadczania własnoręczności podpisu innych czynności nie dawało się załatwić
    wchodząc ot tak z ulicy.
    Trzeba przynieść dokumenty, notariusz się z nimi zapoznaje i najwcześniej następnego
    dnia umawia na podpisanie aktu.
    Poświadczenie podpisu robili od ręki ale już na zwykłe pełnomocnictwo czekałem do
    nastopnego dnia
    Więc coś w tej historii dziennikarze ubarwili raczej jeśli faktycznie chodziło o
    czynność notarialna gdzie poszkodowany mógł stracić 2mln.

  • 18. Data: 2019-10-25 09:30:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak praktycznie to dzwonić na 997 i słyszeć przez 15 minut "pogotowie policji proszę
    czekać na połączenie".
    Lub z rozpaczy na 998 zgłosić pożar to by przyjechali po 4 minutach.
    Na 999 to wiadomo, nie umiałby odpowiedzieć na dociekliwe pytania.

    -----

  • 19. Data: 2019-10-25 12:02:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 09:30, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Lub z rozpaczy na 998 zgłosić pożar to by przyjechali po 4 minutach.
    > Na 999 to wiadomo, nie umiałby odpowiedzieć na dociekliwe pytania.

    Obudź się, mamy rok 2019. Dzwoni się na 112. W tym roku zgłaszałem pożar
    oraz zamawiałem interwencję policji - w obydwu przypadkach odebrali
    niezwłocznie.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2019-10-25 12:32:03