  • 21. Data: 2024-07-09 15:15:06
    Temat: Re: Nordstrim
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 09.07.2024 o 10:47, J.F pisze:

> [...]
    > -zlokalizowac rurę, bo ona chyba piaskiem zasypana,
    > -odkopać ten piasek,
    > -rury chronione 10cm cementu - usunąc, czy nie przejmować się?
    > -zamocować jakos ładunek, duzy.
    > -uzbroic, nastawić zapalnik i uciekać.
    >
    > I to wszystko na głebokości blisko 100m - dla nurków trochę dużo.
    >
    > To co mi się wydaje oceniam na minimum kilkanaście godzin,
    > wykorzystaniem robotów chyba dłuzej.
    >
    > No i teraz ... trzymamy na powierzchni statek nad rurociągiem?
    > Stateczek moze by wystarczył ...
    >
    > Czy startujemy robota z okrętu podwodnego ?
    >
    > Nasz OP był wtedy sprawny, czy w remoncie ? :-)

    Żeby było jasne, znam się na tym jak świnia na gwiazdach ;) Nie lepiej
    zamiast bawić się w precyzję, spuścić tam tych ładunków x10 czy ile
    trzeba, odpłynac i odpalić? No i przy okazji, kogo później oskarzać, jak
    to taka amtorka, że mógł to zrobić każdy kogo finansowo stać.

    PD

  • 22. Data: 2024-07-09 15:27:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Tylko czemu postanowiłeś wpleść wątek o zmianach w Języku Polskim?

    Do jakiś końcówków się przyczepił. ;)

    Robert

  • 23. Data: 2024-07-09 15:49:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 9 Jul 2024 14:43:51 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > czemu postanowiłeś wpleść
    > wątek o zmianach w Języku Polskim?

    W jakim trybie użyłeś wielkich liter?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    https://sites.google.com/view/gtracz