  • 51. Data: 2020-12-09 19:27:35
    Temat: Re: No i wygrałem
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2020 o 18:59, J.F. pisze:

    > Bo ja zbyt leniwy jestem - kupic kupon to jeszcze kupie, ale zapominam
    > sprawdzic :-)

    No to nawet nie ma się co do boga modlić - tylko go podkurwisz;)

    > Ciagle skrecasz w kierunku pieniedzy.

    No bo żeby dobrze "zabić czas" to jednak ponadprzeciętna kasa jest na
    ogół potrzebna. Choć pewnie za 50 tysi da się objechać świat dookoła, co
    zapewne jest zajebistą przygodą.

    > Tymczasem w telewizji pelno seriali.
    > Ze "gnija przed telewizorem" ... widac im odpowiada.

    No na przykład świat według kiepskich:) Dziękuję postoję:P

    > Ja bym tam mial co robic, oczywiscie troche pieniedzy do tego trzeba.

    A próbowałeś? Z perspektywy ci powiem, że jak masz czas wolny to należy
    robić to na co cię stać, ale czego byś nie zrobił jak pracujesz. No ale
    to zwykle jak jesteś jeszcze singlem:P

    > Tylko ... czy by mi sie chcialo, skoro nie musze ?

    No właśnie. O tym mówię.

    No ale my tu o matce dziecka. Co dość skutecznie ogranicza pole popisu;)

    --
    Shrek

  • 52. Data: 2020-12-12 17:18:05
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-09 o 07:23, Shrek pisze:

    > Jeszcze nie - zobaczymy. Daj im czas - dopiero w piątek przyszedł wyrok.

    Wyrównanie się należy.

    --
    animka