  • 41. Data: 2020-12-09 11:54:11
    Temat: Re: No i wygrałem
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 9 Dec 2020 11:38:16 +0100, TomN napisał(a):

    > Jest drogi. Ja podliczę to jakieś 3-4 dużych baniek przez seks wydałem ;P

    Bywa też karalny, kiedy orgia odbywa się z naruszeniem przepisów
    epidemicznych i trzeba uciekać po rynnie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 42. Data: 2020-12-09 11:55:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 08.12.2020 o 17:40, J.F. pisze:

    >Na ogół otwarte. Jak zamkniete to na kilka dni. Wtedy rzeczywiście
    >bywa, że bierze opiekę na kilka dni. Tak jak pisałem - skrupułów nie
    >mam - należy się, ale bywało często gęsto, że młody szedł do babci a
    >my do roboty.

    No ale jak zona pracuje, to teraz ma problem zglosic gotowosc do
    pracy.
    Chyba, ze doskoku, albo ma dobre uklady ...

    >Czyli byś miał. Jak nie ma kasy, to szybko przychodzi nuda i marazm.
    >Te fajne hobby kosztują.

    Ale mozna np wygrac w totka.
    Praca jest wartoscia samą w sobie tylko w socjalizmie :-)

    J.

  • 43. Data: 2020-12-09 15:41:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2020 o 10:59, Budzik pisze:

    > A seks? ;-DDDD

    To już zależy - może być niemoralny albo karalny:P No i zależy jak
    liczyć ale niektórzy twierdzą że wyjątkowo drogi:P

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2020-12-09 15:41:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2020 o 11:38, TomN pisze:

    > Jest drogi. Ja podliczę to jakieś 3-4 dużych baniek przez seks wydałem ;P

    Ale chwalisz się czy żalisz? ;)

    --
    Shrek

  • 45. Data: 2020-12-09 15:51:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2020 o 11:55, J.F. pisze:

    > No ale jak zona pracuje, to teraz ma problem zglosic gotowosc do pracy.
    > Chyba, ze doskoku, albo ma dobre uklady ...

    Nie ma problemu. Prawodawca w tej sytuacji zrzuca problem na obecnego
    pracodawce - jest wypowiedzenie bez okresu wypowiedzenia za trzydniowym
    uprzedzeniem. Taki potworek prawny - niby bez okresu a jednak z
    trzydniowym. Pewnie ma podobną genezę co ryby lądowe.

    > Ale mozna np wygrac w totka.

    Jak można to czemu nie wygrałeś?:P

    > Praca jest wartoscia samą w sobie tylko w socjalizmie :-)

    Wbrew pozorom nie. Praca daje więcej niż po prostu kasę. Gdyby ludzie
    nie musieli pracować to większość gniłaby w łóżkach albo przed
    telewizorami (ewentualnie kompami), bo przecież żeby robić coś fajnego
    to trzeba mieć kasę i jakąś motywację. No ale jak tam sobie uważasz. ja
    co powiem z własnego doświadczenia, że tak średnio mi się podobały takie
    przerwy. I to nie ze wzgleu na brak kasy, bo ta na zwykłe życie była.

    --
    Shrek

  • 46. Data: 2020-12-09 15:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > To już zależy - może być niemoralny albo karalny:P No i zależy jak
    > liczyć ale niektórzy twierdzą że wyjątkowo drogi:P

    Moze taki być ale przeciez nie musi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 47. Data: 2020-12-09 16:49:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2020 o 15:59, Budzik pisze:

    > Moze taki być ale przeciez nie musi.

    Pewnie tak, ale pewnie ten najfajniejszy uchodzi za niemoralny:P

    --
    Shrek

  • 48. Data: 2020-12-09 18:59:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Jak można to czemu nie wygrałeś?:P

    Bo ja zbyt leniwy jestem - kupic kupon to jeszcze kupie, ale zapominam
    sprawdzic :-)

> [...]
    >telewizorami (ewentualnie kompami), bo przecież żeby robić coś
    >fajnego to trzeba mieć kasę i jakąś motywację.

    Ciagle skrecasz w kierunku pieniedzy.
    Tymczasem w telewizji pelno seriali.
    Ze "gnija przed telewizorem" ... widac im odpowiada.

    >No ale jak tam sobie uważasz. ja co powiem z własnego doświadczenia,
    >że tak średnio mi się podobały takie przerwy. I to nie ze wzgleu na
    >brak kasy, bo ta na zwykłe życie była.

    Ja bym tam mial co robic, oczywiscie troche pieniedzy do tego trzeba.

    Tylko ... czy by mi sie chcialo, skoro nie musze ? Moge sobie wlaczyc
    M jak milosc, potem Klan, i tak jakos zejdzie do nocy :-)

    J.

  • 49. Data: 2020-12-09 18:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Pewnie tak, ale pewnie ten najfajniejszy uchodzi za niemoralny:P

    Jest niemoralny a uchodzi za niemoralny to dwie rozne sprawy -> patrz
    sytuacja z ostatnio przyłapanym karierowiczu w brukselce.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 50. Data: 2020-12-09 19:18:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2020 o 18:59, Budzik pisze:

    > Jest niemoralny a uchodzi za niemoralny to dwie rozne sprawy -> patrz
    > sytuacja z ostatnio przyłapanym karierowiczu w brukselce.

    To nie jest najlepszy przykład;)

    --
    Shrek