  • 81. Data: 2008-04-02 14:38:20
    Temat: Re: No i bedzie sposob na chamskich "fotografow"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Jakie przepisy? Moge informowac o Twojej dzialalnosci kogo chce.
    > Jak tego wstydzisz, to tego nie rob.

    Nie możesz. Patrz: ochrona wizerunku oraz ochrona danych osobowych.

    Tak czy inaczej ładnie się zdradziłeś: powołujesz się na "ochronę
    wizerunku" kiedy naruszenie tegoż nie ma miejsca (fotografowanie) a
    kompletnie ją ignorujesz, kiedy jest to dla ciebie niewygodne
    (publikowanie wizerunku).

    Dalsza dyskusja z tobą nie ma najmniejszego sensu, stąd *plonk*

    O jednym tylko uprzedzam: jeśli kiedykolwiek spróbujesz zrealizować
    swoje nazistowskie fantazje i wyrwać komuś jego własność w postaci np.
    aparatu fotograficznego, to się nie zdziw, jak ci te twoje rączki
    przetrąci. Albo gorzej.

  • 82. Data: 2008-04-02 14:51:02
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie do końca.
    >
    > I jeśli nie przemawiają do ciebie przepisy, to zastosuję twoją
    > ulubioną argumentację: spróbujesz poinformować, to dostaniesz w mordę.

    Schodzisz do jego poziomu, pokona cie doswiadczeniem.

  • 83. Data: 2008-04-02 15:41:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek K pisze:

    > Schodzisz do jego poziomu, pokona cie doswiadczeniem.

    Wiesz, jak rozmawiasz z idiotą trzeba używać języka dla tego idioty
    zrozumiałego ;)

    Zresztą jeśli nie zgodzi się z tym argumentem - tym samym zaneguje dużą
    część swojej wcześniejszej argumentacji. Zresztą już to zrobił w
    dziedzinie ochrony wizerunku - jak to jest jego wizerunek, to nie wolno
    nawet fotografować, a jak jest to cudzy wizerunek - to wg. niego wolno
    nawet publikować.

    Typowy prymityw o mentalności Kalego.

  • 84. Data: 2008-04-02 15:46:20
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Nie możesz. Patrz: ochrona wizerunku oraz ochrona danych osobowych.

    Bzdura. Zapoznaj sie moze, lamerze, z ustawa o ochronie danych osobowych,
    to sie dowiesz, ze mnie nie dotyczy.

    > kompletnie ją ignorujesz, kiedy jest to dla ciebie niewygodne
    > (publikowanie wizerunku).

    Jakie publikowanie? Bede pokazywal to zdjecie swoim znajomym.

  • 85. Data: 2008-04-03 05:48:41
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Typowy prymityw o mentalności Kalego.

    Skonczyly sie argumenty, zaczynaja sie epitety. Typowe dla lamera.

  • 86. Data: 2008-08-30 11:47:43
    Od: "Fundacja Kidprotect.pl" <f...@k...pl>

    KRZYZAK pisze:

    > Czyli przyznajesz, ze fotografowanie czyichs dzieci bez zgody rodzicow
    > jest zdrozne?
    > Zreszta na takich natretow jest kilka sposobow.
    > Teraz policja po zawiadomieniu o takim fotografie reaguje bardzo
    > szybko. Bedziesz sie tlumeczyl z celu pstrykania fotek dzieciom
    > patrolowi.
    > Dodatkowo mozna samemu zrobic zdjecia fotografowi podczas
    > fotografowania i rozeslac wsrod znajomych na forum kidprotect:)

    Witam!
    Przeczytalem to z opoznieniem.
    Z forum kidprotect.pl wylecisz natychmiast z hukiem razem ze swoimi
    zdjeciami. Pisze to na wypadek, gdybys taki pomysl chcial kiedys
    zrealizowac.
    My sie zajmujemy przeciwdzialaniem przestepczosci seksualnej wobec
    dzieci, a nie wspieraniem kretynskich zachowan oraz pomawianiem.

    Pozdrawiam,
    Jakub Spiewak

    --
    Fundacja Kidprotect.pl - swiat przyjazny dzieciom
    http://www.kidprotect.pl || http://www.bezpiecznyinternet.org