  • 71. Data: 2008-04-02 07:57:19
    Temat: Re: No i bedzie sposob na chamskich "fotografow"
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 30 Mar, 22:09, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > A co innego może być zdrożnego w kontekście fotografowania dzieci?

    Czyli przyznajesz, ze fotografowanie czyichs dzieci bez zgody rodzicow
    jest zdrozne?
    Zreszta na takich natretow jest kilka sposobow.
    Teraz policja po zawiadomieniu o takim fotografie reaguje bardzo
    szybko. Bedziesz sie tlumeczyl z celu pstrykania fotek dzieciom
    patrolowi.
    Dodatkowo mozna samemu zrobic zdjecia fotografowi podczas
    fotografowania i rozeslac wsrod znajomych na forum kidprotect:)

  • 72. Data: 2008-04-02 08:29:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Czyli przyznajesz, ze fotografowanie czyichs dzieci bez zgody rodzicow
    > jest zdrozne?

    To ty tak twierdzisz. Ja usilnie staram się dociec, jaka wg. twojego
    chorego umysłu może być rzekoma przyczyna owej zdrożności.

    > Zreszta na takich natretow jest kilka sposobow.
    > Teraz policja po zawiadomieniu o takim fotografie reaguje bardzo
    > szybko. Bedziesz sie tlumeczyl z celu pstrykania fotek dzieciom
    > patrolowi.

    "Co nie jest zabronione - jest dozwolone".

    Jak zrobisz zdjęcie jakiemuś pieskowi, to policjant będzie ciebie niby
    wypytywał o twoje skłonności do zoofilii? ;->

    > Dodatkowo mozna samemu zrobic zdjecia fotografowi podczas
    > fotografowania i rozeslac wsrod znajomych na forum kidprotect:)

    I trafiasz do pierdla za naruszenie wizerunku i pomówienie.

  • 73. Data: 2008-04-02 08:30:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Ale fotografowanie kogos mimo jego sprzeciwu bedzie wykroczeniem:)

    Aha. Jasne. A patrzenie łypanie okiem będzie zbrodnią.

  • 74. Data: 2008-04-02 09:35:43
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 2 Kwi, 10:29, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > To ty tak twierdzisz. Ja usilnie staram się dociec, jaka wg. twojego
    > chorego umysłu może być rzekoma przyczyna owej zdrożności.

    Nigdzie nic nie pisalem o zdroznosci i nigdzie nie pisalem o seksie.
    To Ty caly czas o tym piszesz.

    > "Co nie jest zabronione - jest dozwolone".

    Zglaszam podejrzane zachowanie. I policja w przypadku gogusia
    nadmiernie interesujacego sie cudzymi dziecmi zareaguje szybciutko,
    zapewniam:)

    > I trafiasz do pierdla za naruszenie wizerunku i pomówienie.

    Buhahaha:)))
    Pokaze znajomym zdjecie goscia fotografujacego dzieci i zgodnie z
    prawda poinformuje, ze tego i tego dnia fotografowal dzieci.
    A oni zdjecia pokaza swoim znajomym ze stosowna informacja.
    Zyjemy w wolnym kraju i moge informowac kogo chce i o czym chce:)

  • 75. Data: 2008-04-02 11:02:06
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    KRZYZAK wrote:
    > Ale fotografowanie kogos mimo jego sprzeciwu bedzie wykroczeniem:)

    idź już stąd trollu, bękarcie Kalego

  • 76. Data: 2008-04-02 11:27:48
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    KRZYZAK <k...@g...com> writes:

    [...]

    > Zyjemy w wolnym kraju i moge informowac kogo chce i o czym chce:)

    A dobra osobiste?

  • 77. Data: 2008-04-02 11:41:33
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Piotr Dembiński <p...@g...pl> napisali:

    > A dobra osobiste?

    Co dobra osobiste? Jak ktos uwaza, ze fotografowanie cudzych dzieci
    narusza jego dobra osobiste, to niech nie fotografuje.

  • 78. Data: 2008-04-02 12:07:36
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Marek K <m...@W...pl> napisali:

    > idź już stąd trollu, bękarcie Kalego

    PLONK

  • 79. Data: 2008-04-02 12:58:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

> [...]
    > A oni zdjecia pokaza swoim znajomym ze stosowna informacja.
    > Zyjemy w wolnym kraju i moge informowac kogo chce i o czym chce:)

    Nie do końca.

    I jeśli nie przemawiają do ciebie przepisy, to zastosuję twoją ulubioną
    argumentację: spróbujesz poinformować, to dostaniesz w mordę.

  • 80. Data: 2008-04-02 13:29:04
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > I jeśli nie przemawiają do ciebie przepisy

    Jakie przepisy? Moge informowac o Twojej dzialalnosci kogo chce.
    Jak tego wstydzisz, to tego nie rob.