  • 61. Data: 2008-03-30 19:52:50
    Temat: Re: No i bedzie sposob na chamskich "fotografow"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Z nas 2 to nie ja sie interesuje dzieciakami z podstawowki.

    Zdjęcia może powiedzą co innego i dlatego tak się ich boisz.

    > I to nie ja
    > chodze na plaze robic zdjecia porozbieranym dzieciom.

    Cóż, widać dla ciebie plaża i dzieci kojarzą się wyłącznie z seksem,
    więc jest to dla ciebie coś zdrożnego. Ale to twoja dewiacja.

  • 62. Data: 2008-03-30 20:06:01
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:
    > nielegalnym - być może handlujesz narkotykami albo twój nowy chłopaczek
    > ma mniej niż 15 lat. Na złodzieju czapka gore...

    Z nas 2 to nie ja sie interesuje dzieciakami z podstawowki. I to nie ja
    chodze na plaze robic zdjecia porozbieranym dzieciom.

  • 63. Data: 2008-03-30 20:09:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Hehe, a gdzie ja pisalem cokolwiek o seksie?

    A co innego może być zdrożnego w kontekście fotografowania dzieci?

  • 64. Data: 2008-03-30 20:57:18
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

> [...]
    > więc jest to dla ciebie coś zdrożnego. Ale to twoja dewiacja.

    Hehe, a gdzie ja pisalem cokolwiek o seksie?
    Glodnemu chleb na mysli:)

  • 65. Data: 2008-04-01 17:32:31
    Od: "veri veri" <z...@v...net>

    > Normalnie. Zabiore pstrykadelko i skasuje zdjecia:)
    > Pozniej oddam.

    Ciemniaki nie wiedza, ze skasowane zdjecia sa do odzyskania
    i to w bardzo prosty sposob.

    veri

  • 66. Data: 2008-04-01 18:37:46
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > PS: a jak udowodnisz, że zrobiłem zdjęcie, hmm? Może sobie tylko patrzę
    > przez wizjer ;->

    Policja sprawdzi twoj aparacik i jak bedzie moje zdjecie, to bedziesz mial
    cieplo:)

  • 67. Data: 2008-04-01 23:26:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Policja sprawdzi twoj aparacik i jak bedzie moje zdjecie, to bedziesz mial
    > cieplo:)

    Policja to nie twoje pachołki na posyłki, tylko funkcjonariusze
    państwowi. I wyślą cię na drzewo.

  • 68. Data: 2008-04-02 07:08:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Policja to nie twoje pachołki na posyłki, tylko funkcjonariusze
    > państwowi. I wyślą cię na drzewo.

    Jak zglosze wykroczenie, to maja obowiazek zgloszenie przyjac i
    interweniowac. Za to im place.

  • 69. Data: 2008-04-02 07:26:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Jak zglosze wykroczenie, to maja obowiazek zgloszenie przyjac i
    > interweniowac. Za to im place.

    Tylko że fotografowanie to nie wykroczenie, kretynie.

  • 70. Data: 2008-04-02 07:47:50
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 2 Kwi, 09:26, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Tylko że fotografowanie to nie wykroczenie, kretynie.

    Ale fotografowanie kogos mimo jego sprzeciwu bedzie wykroczeniem:)