  • 41. Data: 2008-03-27 23:45:44
    Temat: Re: No i bedzie sposob na chamskich "fotografow"
    Od: Pawex <c...@o...pl>

    Piotr "Archie" Poloczanski napisał(a):
    > [cut]
    >
    > Spoko - Jacek pierdoli jak potluczony troll ;]
    > Sprawdzilem - nic takiego nie ma i nie bedzie. Bedzie mozna Pawexa i
    > Jacka fotografowac bez zadnych barier ;]
    >
    > -Piotr

    O i mamy już aktywnego dupka - idiotę :)

  • 42. Data: 2008-03-28 01:19:03
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_.pl>

    > Jak będzie dalej tak trollował to dostanie po mordzie od kogoś z grupy.

    Grozisz mi czy robisz z siebie drecha dla lansu?;]
    Glupex ;]

    -Piotr

  • 43. Data: 2008-03-28 07:03:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawex pisze:

    > O i mamy już aktywnego dupka - idiotę :)

    Przynajmniej sie przyznajesz... Chociaz taki plusik.

  • 44. Data: 2008-03-28 07:05:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawex pisze:

    > Jak będzie dalej tak trollował to dostanie po mordzie od kogoś z grupy.

    Coz, zdradzasz swoja dresiarska mentalnosc. Tylko takie gnojki, jak ty,
    sa odwazne tylko z kilkoma kolesiami za plecami.

  • 45. Data: 2008-03-28 09:46:27
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 27 Mar, 07:50, "Piotr \"Archie\" Poloczanski"
    <archie@_fuckspam_.pl> wrote:

    > Spoko - Jacek pierdoli jak potluczony troll ;]
    > Sprawdzilem - nic takiego nie ma i nie bedzie. Bedzie mozna Pawexa i Jacka
    > fotografowac bez zadnych barier ;]

    Tak ci sie tylko wydaje. Przy mnie nawet nie dotkniesz swojego
    aparaciku:)

  • 46. Data: 2008-03-28 09:51:16
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 27 Mar, 15:48, p...@g...pl (Piotr Dembiński) wrote:

    > Wystarczyłoby wprowadzić wymóg umieszczania w aparatach
    > fotograficznych nadajnika radiowego, który informowałby osoby
    > posiadające odpowiednie odbiorniki o tym, że nakierowano na nie
    > obiektyw. Wówczas nadajnik osoby potencjalnie fotografowanej
    > wysyłałby do aparatu fotograficznego sygnał o przyznaniu lub nie
    > licencji na sfotografowanie :)

    Nie pisywales czasem do "Mlodego Technika" w dawnych czasach?
    ;>

  • 47. Data: 2008-03-28 12:07:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Tak ci sie tylko wydaje. Przy mnie nawet nie dotkniesz swojego
    > aparaciku:)

    A jak możesz temu (legalnie!) zapobiec?

    Bo jak spróbujesz rękoczynów, to równie dobrze fotograf może np.
    wpakować ci kulkę w łeb i do woli fotografować twoje zwłoki ;->

  • 49. Data: 2008-03-28 22:54:31
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    veri veri <z...@v...net> napisali:

    > Zaszyj sie z norze i nie wychodz z niej, bo monitoring coraz bardziej

    Wlasnie chodzi o to, zeby chamy, ktorzy nie rozumieja po polsku zaszyli
    sie w norze.

  • 48. Data: 2008-03-28 22:54:31
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > A jak możesz temu (legalnie!) zapobiec?

    Normalnie. Zabiore pstrykadelko i skasuje zdjecia:)
    Pozniej oddam.

  • 50. Data: 2008-03-28 23:48:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Normalnie. Zabiore pstrykadelko i skasuje zdjecia:)
    > Pozniej oddam.

    I przy próbie odebrania aparatu obrywasz w swój głupi łeb obroną
    konieczną, zostajesz skuty i "bezzwłocznie" przekazany wezwanemu
    patrolowi policji.