  • 21. Data: 2008-03-27 07:03:43
    Temat: Re: No i bedzie sposob na chamskich "fotografow"
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_.pl>

    Tak sobie rzucasz moim nazwiskiem [na zdrowie] - im wiecej piszesz o mnie tym
    dla mnie lepiej. Chce byc znany jako adwersarz xsiaze Paweksa cb radia, ktory to
    jest zbyt wstydliwy zeby go fotografowac ;]
    Czy mam podac wszelkie dane Twojej firmy?;]

    Jestes bucem i komuchem okrutnym, wystarczy ze to zaakceptujesz i bedzie
    dobrze;]
    Serdecznie pozdrawiam z Gdańska i wraz ze znajomymi zyczymy szybkiego powrotu do
    zdrowia;]

    -Piotr

  • 22. Data: 2008-03-27 07:54:37
    Od: "veri veri" <z...@v...net>

> [...]
    > dobrze;]
    > Serdecznie pozdrawiam z Gdańska i wraz ze znajomymi zyczymy szybkiego

    hehehehe
    Znany kretyn z pl.rec .foto i foto.cyfrowa, bryluje i tutaj obrazaniem
    ludzi.
    hihihihi

    veri

  • 23. Data: 2008-03-27 08:23:51
    Od: "JW" <j...@m...com>

    Uzytkownik "Piotr "Archie" Poloczanski" <archie@_fuckspam_.pl> napisal w
    wiadomosci news:fsfg33$kuc$1@achot.icm.edu.pl...
    > Spoko - Jacek pierdoli jak potluczony troll ;]
    > Sprawdzilem - nic takiego nie ma i nie bedzie. Bedzie mozna Pawexa i Jacka
    > fotografowac bez zadnych barier ;]

    Jak sprawdziles, czy nie bedzie ?;] Projekt ma przeciez to do siebie, ze na
    pewnym stadium jest dopiero w glowie pomyslodawcy ;]

  • 24. Data: 2008-03-27 08:30:31
    Od: "veri veri" <z...@v...net>

    > Jak sprawdziles, czy nie bedzie ?;] Projekt ma przeciez to do siebie, ze
    > na pewnym stadium jest dopiero w glowie pomyslodawcy ;]

    Nie pytaj go o to, bo sie narazisz na bluzgi i oczernianie.
    On znany juz z tego na kilku grupach, ze jak nie potrafi odpowiedziec
    na pytanie osmieszajace jego wypowiedzi, to sie msci jak prawdziwy katolik.

    veri

  • 25. Data: 2008-03-27 08:32:40
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_.pl>

    > Jak sprawdziles, czy nie bedzie ?;] Projekt ma przeciez to do siebie, ze na
    > pewnym stadium jest dopiero w glowie pomyslodawcy ;]

    Nigdzie oficjalnie takiego projektu nie ma. Pytalem kilka osob, ktore niejako w
    ustawodawstwie sie orientuja - nikt o tym nie slyszal.
    To zwykle trollowanie - zauwaz cala konstrukcje zdania autora.

    -Piotr

  • 26. Data: 2008-03-27 09:22:05
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 27 Mar 2008 00:07:45 +0100,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    > Masz ciekawe urojenia ;->
    >
    > PS: a jak udowodnisz, że zrobiłem zdjęcie, hmm? Może sobie tylko patrzę
    > przez wizjer ;->

    Wystarczy zakupić teleobiektyw. Osoba fotografowana ze stukilku metrów
    nie zdąży się sprzeciwić. :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 10:21:30 user up 11659 days, 22:16, 1 user, load average: 0.24, 0.81, 0.97 ]

    There are books of which the backs and covers are by far the best parts.

  • 27. Data: 2008-03-27 09:42:45
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 26 Mar 2008 23:09:09 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > A jak chcesz egzekwować prawo do nierobienia zdjęć? Wiesz czemu
    > zrezygnowano z "zakazu fotografowania obiektów" wojskowych itd.? M.in.
    > dlatego, że dziś aparaty są tak małe i powszechne, że nie ma realnych
    > możliwości egzekwowania.

    A zatem skoro jest dziś doskonała broń snajperska, obecność art. 148 kk w
    porządku prawnym jest nie mniej zbyteczna ;-)

    BTW zwykle mówiło się odwrotnie, i z tej właśnie przyczyny dawno dawno
    temu zakazano korzystania z kuszy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 28. Data: 2008-03-27 10:23:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    JW pisze:

    > Jak sprawdziles, czy nie bedzie ?;] Projekt ma przeciez to do siebie, ze na
    > pewnym stadium jest dopiero w glowie pomyslodawcy ;]

    Podobnie, jak pomysły na "bykowe", karę śmierci czy wprowadzenie w
    Polsce monarchii ;)

  • 29. Data: 2008-03-27 10:53:01
    Od: "JW" <j...@m...com>

> [...]
    > On znany juz z tego na kilku grupach, ze jak nie potrafi odpowiedziec
    > na pytanie osmieszajace jego wypowiedzi, to sie msci jak prawdziwy

    ale przynajmniej dobre zdjecia robi ;)

  • 30. Data: 2008-03-27 14:10:06
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> writes:

    > Jest projekt, zeby robienie zdjec przy sprzeciwie osoby
    > fotografowanej bedzie zabronione.

    Możesz podać link do druku?