  • 11. Data: 2008-03-26 22:01:53
    Temat: Re: No i bedzie sposob na chamskich "fotografow"
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Pawex <c...@o...pl> napisali:

    > Czekamy na wypowiedź imbecyla Piotr "Archie" Połoczańskiego, dziwne że
    > debil jeszcze nic nie napisał.

    Jestem w jego KF:)

  • 12. Data: 2008-03-26 22:09:09
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> wrote
    > No i? Jak fota wycieknie do netu, to mleko sie rozlalo

    A jak chcesz egzekwować prawo do nierobienia zdjęć? Wiesz czemu
    zrezygnowano z "zakazu fotografowania obiektów" wojskowych itd.? M.in.
    dlatego, że dziś aparaty są tak małe i powszechne, że nie ma realnych
    możliwości egzekwowania.
    I tak zapewne musiałoby trafić do netu, żeby ktoś dochodził prawa do
    nierobienia zdjęć. A jak trafi to już jest regulowane dziś.

    > Poza tym ktos moze sobie nie zyczyc, zeby jego wizerunek krazyl chocby
    > wsrod blizej nieokreslonej ilosci znajomych fotografa.

    A mogą sobie nie życzyć, aby wizerunek oglądali ludzie na ulicy..? IMO
    Przesada

  • 13. Data: 2008-03-26 22:39:23
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 26 Mar, 23:09, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    wrote:

    > A mogą sobie nie życzyć, aby wizerunek oglądali ludzie na ulicy..? IMO
    > Przesada

    Ba nawet gdyby taki projekt istnial (a to raczej zaczatek pomyslu na
    wstepny szkic projektu projektu) to bardzo latwo upadlby wlasnie w
    swietle dziennikarstwa reportazowego. Przyjezdza pan z tvn-u rozstawia
    kamery, swiatla, akcja a tu pan zza plecow "ale ja sobie nie zycze, a
    ruszyc sie nie rusze bo mam prawo tu stac".
    Leci fotoreporter zrobic zdjecia z eksmisji rodziny a tu senior rodu
    "a ja sobie nie zycze i dzieci tez sobie nie zycze i zona sobie nie
    zyczy".

    Krzyzanowski Jacek nagrode odbiera
    Wrecza ja sam Prezydent RP
    ale ktos Pana Jacka z duszy obdziera
    to zdjecia robi reporter, aparatem co jest be.
    "tak sie nie godzi, ja sie nie zgadzam!
    ja nie chce zdjec, ja chce lekarza!"

    I gazety wracaja do jakze pieknych i szlachetnych stron zapelnionych
    tylko tekstem i czasami tylko "oczami artysty" daje rysunki.

  • 14. Data: 2008-03-26 22:50:16
    Od: "veri veri" <z...@v...net>

    > A co niby da moja reakcja? Zdjecie z sieci nie zniknie. I tu jest wlasnie
    > problem.

    Zaszyj sie z norze i nie wychodz z niej, bo monitoring coraz bardziej
    powszechny.

    veri

  • 15. Data: 2008-03-26 23:07:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:
    > Jest projekt, zeby robienie zdjec przy sprzeciwie osoby fotografowanej
    > bedzie zabronione.
    > Oby jak najszybciej takie prawo weszlo.

    Masz ciekawe urojenia ;->

    PS: a jak udowodnisz, że zrobiłem zdjęcie, hmm? Może sobie tylko patrzę
    przez wizjer ;->

  • 16. Data: 2008-03-27 00:03:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Mar 2008, Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Jest projekt, zeby robienie zdjec przy sprzeciwie osoby fotografowanej
    > bedzie zabronione.

    Gramatyka wykonała niedozwoloną operację, wciśnij dowolny klawisz ;)

    A ad rem: logika też wykonała niedozwoloną operację.

    Piszesz PRZY SPRZECIWIE?
    Rewelka, ciekawe dlaczego nikt (tak do kompletu) jeszcze tego nie
    wspomniał (oprócz reszty argumentów), może nikomu się nie chciało.
    To ja Ci powiem, a raczej spytam.
    Spytam mianowicie jak będziesz wyrażał swój sprzeciw jeśli fotograf
    będzie miał obiektyw o ogniskowej dłuższej niż (powiedzmy) 350 mm? ;)
    Tubą? Posłańcem (na wrotkach)? :)

    > Oby jak najszybciej takie prawo weszlo.

    Tfórcy (ortografia zamierzona) już nie takie prawa wymyślali.
    Co gorsza parlament tracił czas na równie nieskuteczne (*zupełnie*
    pomijając jakąkolwiek sensowność, bo to oddzielna sprawa) przepisy...

    BTW: fotografowany, *jeśli* jest w stanie zajarzyć że ktoś mu
    wizerunek utrwala, może stosować środki które zniechęcają
    fotopstryka (zasłonić się np.), też nie można go zmusić do
    pozowania.

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2008-03-27 01:07:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.03.2008 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:
    > Piszesz PRZY SPRZECIWIE?
    > Rewelka, ciekawe dlaczego nikt (tak do kompletu) jeszcze tego nie
    > wspomniał

    Bo to po prostu byłoby podłe. Zamiast docenić wielkoduszność pomysłodawców
    zostawiających furtkę w postaci braku sprzeciwu, Ty czepiasz się
    kosmetycznych niedoskonałości. A przecież mogli zaproponować bezwzględny
    zakaz przy braku zgody.

    > Spytam mianowicie jak będziesz wyrażał swój sprzeciw jeśli fotograf
    > będzie miał obiektyw o ogniskowej dłuższej niż (powiedzmy) 350 mm? ;)
    > Tubą? Posłańcem (na wrotkach)? :)

    To chba jasne - notarialnie lub poprzez oflagowanie.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2008-03-27 06:50:09
    Od: "Piotr \"Archie\" Poloczanski" <archie@_fuckspam_.pl>

    [cut]

    Spoko - Jacek pierdoli jak potluczony troll ;]
    Sprawdzilem - nic takiego nie ma i nie bedzie. Bedzie mozna Pawexa i Jacka
    fotografowac bez zadnych barier ;]

    -Piotr

  • 19. Data: 2008-03-27 06:51:26
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_.pl>

    > Czekamy na wypowiedź imbecyla Piotr "Archie" Połoczańskiego, dziwne że
    > debil jeszcze nic nie napisał.

    Tłuku idz dalej montuj radia ;] Jestes straszliwym ale to straszliwym palantem i
    udowodniles to juz w swoim poscie jak to ksiaze
    PAWEX czy moze PEDEX sobie nie zyczyl foteczek ;]

    -Piotr

  • 20. Data: 2008-03-27 07:00:36
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_.pl>

    Tak sobie rzucasz moim nazwiskiem [na zdrowie] - im wiecej piszesz o mnie tym
    dla mnie lepiej. Chce byc znany jako adwersarz xsiaze Paweksa cb radia, ktory to
    jest zbyt wstydliwy zeby go fotografowac ;]
    Czy mam podac wszelkie dane Twojej firmy?;]

    Jestes kretynem okrutnym, wystarczy ze to zaakceptujesz i bedzie dobrze;]

    -Piotr