  • 51. Data: 2009-02-03 22:42:41
    Temat: Re: Narkotyki [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 23:30:34 +0100, Arek napisał(a):

    > Zapomniałeś o heroinie.

    Nie zapomnialem. Odstawienie heroiny nie powoduje nic zlego oprocz
    niemilych przezyc.
    podobnie zazywanie czystej heroiny (oprocz przedawkowania) nie ma wlasciwie
    negatywnego wplywu na organizm.

  • 52. Data: 2009-02-03 22:42:56
    Temat: Nikotyna [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > No i? Takie to cudowne naćpać się tym szajsem? Amfetaminą też faszerowano
    > wojaków, żeby więcej pałeru do zabijania mieli. A jaki z tego efekt jest,
    > to sobie poczytasz, jak wpiszesz Amfetamina.

    Nie rozumiesz Tristan, że narkotyki nie są zakazane dlatego, że
    uzależniają ani, że niby są "be". Bronisz przegranej sprawy po prostu.
    Nikotyna i alkohol są cholernie twardymi narkotykami, a nie są ani
    zakazane, ani też wpisane na listę narkotyków, a Państwa czerpią krocie
    ze sprzedaży produktów je zawierających.

    Prohibicja narkotyków to zwykła brudna polityka.
    Zaczęli Amerykanie podczas Wojen Opiumowych - wcześniej nikomu się nawet
    nie śniło by zabraniać ludziom palenia marychy, opium, brania morfiny itd.
    Potem swoje ograniczenia wymusili na innych krajach, a potem... potem
    zaczęły się czasy totalitaryzmów z wiadomymi skutkami.

    Któreś pokolenia w końcu pójdą po rozum do głowy - pytanie tylko które?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 53. Data: 2009-02-03 22:44:09
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 23:30
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <2nywytpti0nr.1ln8bqwaa8bxm$.dlg@40tude.net>):

    > Naprawde? masz jakies wsparcie?

    Nie. Nie biorę, więc nie potrzebuję.

    > Bzdura. Potencjal uzalezniajacy maryski jest wlasciwie zaden w porownaniu
    > do narkotykow sprzedawanych legalnie.

    Możliwe. Przecie optuję za tym, żeby wszystkie zdelegalizować.

    > Srednio rozgarniety amator stymulantow przygotuje sobie w pol godziny
    > paliwo rakietowe, przy ktorym amfetamina to cukierek kopiko. Ze skladnikow
    > dostepnych za rogiem.

    No i właśnie dowcip polega na tym, żeby właśnie nie były dostępne za rogiem.
    O tym ta dyskusja. Chyba że mówisz o własnej chemicznej produkcji. Ale to
    co innego. Trzeba się znać, wiedzieć jak i chcieć. A nie wziąć przypadkiem,
    bo sprzedawali w sklepie i legalne było, więc skąd człowiek mógł myśleć, że
    to taki szajs....

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 54. Data: 2009-02-03 22:44:52
    Temat: Re: Zbrodniarze [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 23:41:54 +0100, Tristan napisał(a):

    > Tak... Tylko narkotyki są nieszkodliwe w ilości zdążającej do zera

    Po co wypisujesz te brednie rodem z magla. Moze zapoznaj sie najpierw z
    tematem?

  • 55. Data: 2009-02-03 22:48:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 23:42
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmah9h$efs$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie rozumiesz Tristan, że narkotyki nie są zakazane dlatego, że
    > uzależniają ani, że niby są "be".

    Nie, nie.. Są zakazane bo paskudne lewaki blebleble.

    > Bronisz przegranej sprawy po prostu.

    Na szczęście jesteś w mylnym błędzie. Jeszcze całkiem społeczeństwo nie
    zidiociało.

    > Nikotyna i alkohol są cholernie twardymi narkotykami, a nie są ani
    > zakazane, ani też wpisane na listę narkotyków, a Państwa czerpią krocie
    > ze sprzedaży produktów je zawierających.

    I palenie jest coraz ostrzej zwalczane, a i zgubne działanie alkoholu jest
    nagłaśniane. Tylko, że nie nazwałbym alkoholu twardym narkotykiem, bo dość
    słabo uzależnia. Piją w niewielkich dawkach praktycznie wszyscy, a
    alkoholikami zostaje tylko drobna część.

    > Prohibicja narkotyków to zwykła brudna polityka.
    > Zaczęli Amerykanie podczas Wojen Opiumowych - wcześniej nikomu się nawet
    > nie śniło by zabraniać ludziom palenia marychy, opium, brania morfiny itd.

    I co, ślicznie było? Ludzie umierali w palarniach opium masowo.

    > Któreś pokolenia w końcu pójdą po rozum do głowy - pytanie tylko które?

    Mam nadzieję, że mocno przyszłe, żebym nie cierpiał wiedząc jak moi
    najbliżsi giną.

  • 56. Data: 2009-02-03 22:49:14
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 23:44:09 +0100, Tristan napisał(a):

    > No i właśnie dowcip polega na tym, żeby właśnie nie były dostępne za rogiem.
    > O tym ta dyskusja. Chyba że mówisz o własnej chemicznej produkcji. Ale to
    > co innego. Trzeba się znać, wiedzieć jak i chcieć.

    Acha -rozumiem, ze przpadkowy przechodzien potyka sie o peknieta plyte
    chodnikowa, wpada do dopalacze.pl polykajac w locie 5 pigulek z wystawy.

  • 57. Data: 2009-02-03 22:50:01
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 23:44
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <n8m4sq9pmiae$.1huqxycmimlgr$.dlg@40tude.net>):

    > Po co wypisujesz te brednie rodem z magla. Moze zapoznaj sie najpierw z
    > tematem?

    Ja się zapoznałem, a ty się zapoznałeś? Bo, że jakiś diler ci napchał do
    głowy teorii, że można spokojnie ćpać i żyć, to widzę.

  • 58. Data: 2009-02-03 22:50:10
    Od: Scowron <B...@o...pl>

    Dnia 03-02-2009 o 10:38:07 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A niewinni rozjechani przez narkomana od C2H5OH?
    > Skoro biora sie za dopalaczy, to niech najpierw polikwiduja sklepy
    > monopolowe.

    Ja bym tam wprowadził akcyze na narkotyki, przynajmniej dziurę w budżecie
    by załatali :).
    Co za różnica czy ktoś się zapije na śmieć czy zaćpa, czy w jakiś inny
    sposób doprowadzi do swojej śmierci - jego wybór. Zakaz posiadania
    narkotyków jest bez sensu skoro nie można go w żaden sposób wyegzekwować.
    Policja złapie jednego dilera, pojawi się następny w jego miejsce - taka
    zabawa w kotka i myszkę. Likwidując ten zakaz mieli by więcej czasu na
    łapanie prawdziwych przestępców.

    --
    Scowron

  • 59. Data: 2009-02-03 22:53:13
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 23:48:04 +0100, Tristan napisał(a):

    > Piją w niewielkich dawkach praktycznie wszyscy, a
    > alkoholikami zostaje tylko drobna część.

    Tak, tak. milion uzaleznionych Polakow to drobnica. 5 milionow
    naduzywajacych. Zaklinaj dalej rzeczywistosc.

  • 60. Data: 2009-02-03 22:54:45
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 23:50:01 +0100, Tristan napisał(a):

    > Ja się zapoznałem, a ty się zapoznałeś?

    Klamiesz. Twoja wiedza o substancjach psychoaktywnych i uzaleznieniach jest
    w ilosci dazacej do zera.
    Z niczym sie nie zapoznales.