  • 11. Data: 2006-04-12 19:40:04
    Temat: Re: Niezgosnosc towaru z umowa?
    Od: Jarosław Grabek <j...@g...com>

    > Dokladnie , zadac zawsze moze , ale czy sprzedawca spelni zadanie to juz
    > inna para kaloszy;)

    Ostatnio byłem w podobnej sytuacji - obcas pękł po pierwszym założeniu.
    W sklepie pojawiłem się po tygodniu od zakupu. I pani spytała wprost:
    "naprawa, wymiana, czy zwrot pieniędzy?" Spytałem, czy jakbym chciał
    pieniądze, to naprawdę oddadzą, ona powiedziała, że tak.
    Wiem, że to jakiś dziwny sklep..
    W efekcie wziąłem inną parę, bo buty mi się podobały a nie miałem czasu
    szukać innych.
    --
    Jarek
    www.grabek.pl - fotografie