-
1. Data: 2010-08-06 13:30:30
Temat: Niezgodnosc towaru z umowa
Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>
Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w jezyku
polskim.
Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
jezyku polskim
i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?
-
2. Data: 2010-08-06 13:40:54
Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
Od: spp <s...@o...pl>
W dniu 2010-08-06 15:30, Borzymir pisze:
> Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w
> jezyku polskim.
> Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
> jezyku polskim
> i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
> Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?
No to czuję flejma. :)
--
spp
-
3. Data: 2010-08-06 16:23:19
Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
Borzymir wrote:
> Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w
> jezyku polskim.
> Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
> jezyku polskim
> i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
> Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?
>
To czemu obslugiwal jak nie wiedzial jak. Sam zepsuł , sam naprawia.
-
4. Data: 2010-08-06 16:23:32
Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
spp wrote:
> W dniu 2010-08-06 15:30, Borzymir pisze:
>
>> Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w
>> jezyku polskim.
>> Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
>> jezyku polskim
>> i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
>> Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?
>
> No to czuję flejma. :)
>
właśnie zacząłem :)
-
5. Data: 2010-08-06 19:36:20
Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
Borzymir napisa?(a):
> Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w jezyku
> polskim.
> Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
> jezyku polskim
> i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
> Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?
Rozumiem, że jak się zepsuje to będziesz się domagał dosłania
pl-instrukcji? ;)
j.
--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...
-
6. Data: 2010-08-07 00:13:31
Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Borzymir pisze:
> Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w
> jezyku polskim.
> Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
> jezyku polskim
> i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
> Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?
Nie jest. Trzeba było przed rozpoczęciem eksploatacji urządzenia
zapoznać się z jego obsługą - a skoro nie mogłeś z powodu braku
zrozumiałej dla ciebie instrukcji, trzeba było albo wtedy zgłosić
pretensje albo po protu poprosić o polską instrukcję, bo może np.
omyłkowo nie została zapakowana.
-
7. Data: 2010-08-07 04:57:54
Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
Od: spp <s...@o...pl>
W dniu 2010-08-07 02:13, Andrzej Lawa pisze:
>> Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w
>> jezyku polskim.
>> Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
>> jezyku polskim
>> i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
>> Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?
> Nie jest. Trzeba było przed rozpoczęciem eksploatacji urządzenia
> zapoznać się z jego obsługą - a skoro nie mogłeś z powodu braku
> zrozumiałej dla ciebie instrukcji, trzeba było albo wtedy zgłosić
> pretensje albo po protu poprosić o polską instrukcję, bo może np.
> omyłkowo nie została zapakowana.
A gdzie przedpiśca pisze, że instrukcja jest niezrozumiała?
--
spp
-
8. Data: 2010-08-07 09:29:07
Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
spp pisze:
> W dniu 2010-08-07 02:13, Andrzej Lawa pisze:
>
>>> Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w
>>> jezyku polskim.
>>> Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
>>> jezyku polskim
>>> i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
>>> Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?
>
>> Nie jest. Trzeba było przed rozpoczęciem eksploatacji urządzenia
>> zapoznać się z jego obsługą - a skoro nie mogłeś z powodu braku
>> zrozumiałej dla ciebie instrukcji, trzeba było albo wtedy zgłosić
>> pretensje albo po protu poprosić o polską instrukcję, bo może np.
>> omyłkowo nie została zapakowana.
>
> A gdzie przedpiśca pisze, że instrukcja jest niezrozumiała?
Tam, gdzie pisze, że nie ma instrukcji w języku polskim i przez to nie
wiedział jak obsługiwać i popsuł.
-
9. Data: 2010-08-07 09:31:31
Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Andrzej Lawa pisze:
> Tam, gdzie pisze, że nie ma instrukcji w języku polskim i przez to nie
> wiedział jak obsługiwać
Wówczas mógł reklamować.
>i popsuł.
Działał na własne ryzyko :)
A tak w ogóle, to nie ma co szukać ogólnej normy, każdy przypadek może
być inny.
--
Liwiusz
-
10. Data: 2010-08-07 09:49:43
Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Liwiusz pisze:
> Andrzej Lawa pisze:
>
>
>> Tam, gdzie pisze, że nie ma instrukcji w języku polskim i przez to nie
>> wiedział jak obsługiwać
>
> Wówczas mógł reklamować.
Dokładnie.
>> i popsuł.
>
> Działał na własne ryzyko :)
Ano.