  • 21. Data: 2008-12-28 15:31:05
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    slawek wrote:
    > Użytkownik "marynarz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > A moze kawałek ludzkiego podejscia ???, w tym przedświatecznym młynie mogło
    > sie sprzedawcy po prostu pomylic pudełko i akcesoria ??? skąd u ciebia taka
    > "agresja" zamiast spróbowac najzwyczajniej w świecie wyjaśnić sprawę to ty
    > od razu na grupe prawną. Ot takie polskie piekiełko mi się nasuwa.

    ja tam zadnej agresji z jego strony nie widze. po prostu zadal wlasciwe
    pytanie we wlasciwym miejscu. ciecia osiedlowego mial pytac?

  • 22. Data: 2008-12-28 18:11:55
    Od: "slawek" <s...@g...pl>

    > ja tam zadnej agresji z jego strony nie widze. po prostu zadal wlasciwe
    > pytanie we wlasciwym miejscu. ciecia osiedlowego mial pytac?

    Agresja w " " ;) dla mnie normalnym odruchem w takiej sytuacji byłoby
    skontaktowanie sie ze sprzedawcą, wymiana kartonu ( pewnie się ucieszy bo ma
    przecież drugą szt. "bez" kartonu ) i odbiór wspomnianego kabla, gdybym
    napotkał na problemy to wtedy oczywiście zadałbym pytanie.

    --
    Slawek

  • 23. Data: 2008-12-28 18:37:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    slawek wrote:

> [...]
    > przecież drugą szt. "bez" kartonu ) i odbiór wspomnianego kabla, gdybym
    > napotkał na problemy to wtedy oczywiście zadałbym pytanie.

    dla mnie, zanim pójdę do sprzedawcy, dowiedzenie się na czym stoję i
    jakie mam możliwości.

  • 24. Data: 2008-12-28 18:41:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Taa, 16-tu świadkom sąd nie dał wiary.

    To chyba oczywiste że im więcej świadków tym są oni mniej wiarygodni.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 25. Data: 2008-12-28 18:44:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gj8h8j$2l8$2@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > To chyba oczywiste że im więcej świadków tym są oni mniej wiarygodni.
    Tak, tak, oczywiście
    Stąd - im mniej ich tym bardziej wiarygodni.
    Najlepiej zaś świadków nie mieć w ogóle. Wówczas wygrana pewna.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2008-12-28 18:51:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Tak, tak, oczywiście
    > Stąd - im mniej ich tym bardziej wiarygodni.

    mniej więcej.

    > Najlepiej zaś świadków nie mieć w ogóle. Wówczas wygrana pewna.

    zależy o co.

  • 27. Data: 2008-12-28 19:01:18
    Od: "slawek" <s...@g...pl>

    > dla mnie, zanim pójdę do sprzedawcy, dowiedzenie się na czym stoję i jakie
    > mam możliwości.

    Ale zdrowy rozsądek powinien górować ;) no chyba że chcemy żeby przeciętny
    obywatel latał do sadu że sie poparzył herbatą w szklance na której nie było
    znaków ostrzegawczych tak jak u wielkiego brata ;)

    --
    Slawek

  • 28. Data: 2008-12-28 19:10:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gj8hqh$69c$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > mniej więcej.
    Najlepiej napadać w tłumie. Dziesiątki niewiarygodnych świadków, w razie co.
    A jak jeszcze w miejscu monitorowanym... ha, murowane uniewinnienie.

    > zależy o co.
    O co?

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2008-12-28 19:12:26
    Temat: Re: Niezgodno?ae towaru z umow?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-12-2008 o 20:01:18 slawek <s...@g...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Ale zdrowy rozs?dek powinien górowaae ;) no chyba ?e chcemy ?eby
    > przecietny
    > obywatel lata? do sadu ?e sie poparzy? herbat? w szklance na której nie
    > by?o
    > znaków ostrzegawczych tak jak u wielkiego brata ;)

    Ale to jest przecież zdrowy rozsądek. Skoro można za gorącą kawę
    wyrwać bodajże $40000, to tylko frajer by nie skorzytał :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 30. Data: 2008-12-29 07:56:33
    Temat: Re: Niezgodno?a towaru z umow?
    Od: "slawek" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ale to jest przecież zdrowy rozsądek. Skoro można za gorącą kawę
    > wyrwać bodajże $40000, to tylko frajer by nie skorzytał :-)

    No tak zapomniałem że tam ogół jest odporny, tylko nieliczna garstka trzyma
    ten związek w kupie ;)

    --
    Slawek