  • 1. Data: 2008-12-27 22:05:45
    Temat: Niezgodność towaru z umową
    Od: "marynarz" <g...@p...onet.pl>

    Dzień doby
    Mam następujące pytanie. 24 grudnia kupiłem stacjonarną nagrywarkę DVD. Po
    przyjeździe do domu i rozpakowaniu jej okazało się że brakuje w niej kabla do
    podłączenia do telewizora(w instrukcji jest napisane że kabel znajduje się w
    pudełku). Druga sprawa to, że pudełko było od innego modelu niż ten który
    znajdował się w środku(urządzenie które znajdowało się na pudełku ma inne
    parametry niż to co znalazłem w środku) .
    Chciałbym zwrócić ją do sklepu, czy przysługuje mi prawo zwrotu z tytułu
    niezgodności towaru z umową? Mogę zażądać od sprzedawcy zwrotu pieniędzy?

  • 2. Data: 2008-12-27 22:17:05
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marynarz wrote:
> [...]
    > niezgodności towaru z umową? Mogę zażądać od sprzedawcy zwrotu pieniędzy?

    możesz
    tylko jak ty mu udowodnisz, że w pudełku nie było kabla w momencie
    zakupu i, że nagrywarka była inna niż na pudełku.
    Równie dorze mógłbyś wrócic z cegłą i twierdzić, że była w środku.

  • 3. Data: 2008-12-27 22:18:52
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > zakupu i, że nagrywarka była inna niż na pudełku.
    > Równie dorze mógłbyś wrócic z cegłą i twierdzić, że była w środku.

    Na pudełku jest kod kreskowy na którym jest nazwa sprzętu który znajduje się
    wewnątrz pudełka.

  • 4. Data: 2008-12-27 22:21:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gj68r4$3qm$1@news.interia.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

> [...]
    > i, że nagrywarka była inna niż na pudełku.
    > Równie dorze mógłbyś wrócic z cegłą i twierdzić, że była w środku.
    Jak mu udowodni? Zwyczajnie. Otwierał przecież w obecności 16 świadków.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2008-12-27 22:22:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:6af0.0000004b.4956a9cc@newsgate.onet.pl
    g...@p...onet.pl <g...@p...onet.pl> pisze:

    > Na pudełku jest kod kreskowy na którym jest nazwa sprzętu który znajduje
    > się wewnątrz pudełka.
    To może być nie to pudełko.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2008-12-27 22:23:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > Na pudełku jest kod kreskowy na którym jest nazwa sprzętu który znajduje się
    > wewnątrz pudełka.

    ??????

    no to sprzedawca twierdzi, że się znajdował.
    a teraz klient wraca z jakąś lewą nagywarką zupełnie innego typu i chce
    zwrotu kasy za to co jest na obrazku.
    zzzaaapppooommmnnniijjj

  • 7. Data: 2008-12-27 22:37:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:gj68r4$3qm$1@news.interia.pl witek

    > Jak mu udowodni? Zwyczajnie. Otwierał przecież w obecności 16 świadków.

    ...i sąd nie dał wiary zeznaniom świadków....

  • 8. Data: 2008-12-27 22:44:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gj6a21$5i0$1@news.interia.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > ...i sąd nie dał wiary zeznaniom świadków....
    Taa, 16-tu świadkom sąd nie dał wiary.
    To już nawet nie kuriozalne z zasady proroctwo sądowe, to atak schizofrenii.
    Chociaż w Polsce...

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2008-12-27 22:58:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
> [...]
    > Taa, 16-tu świadkom sąd nie dał wiary.
    > To już nawet nie kuriozalne z zasady proroctwo sądowe, to atak

    Już sam fakt, że ktoś otwierał pudełko przy 16 świadkach, i każdy z
    nich zauważył brak kabla, jest mocno podejrzany...

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2008-12-27 23:09:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
> [...]
    > Taa, 16-tu świadkom sąd nie dał wiary.
    > To już nawet nie kuriozalne z zasady proroctwo sądowe, to atak

    no właśnie, w Polsce.