  • 31. Data: 2008-11-11 09:24:14
    Temat: Re: Niezapłacony ZUS w 1999 roku
    Od: "tHe mRuWa" <g...@D...com>

    W artykule news:4917ef8b$1@news.home.net.pl,
    niejaki(a): Papkin z adresu <s...@s...net> napisał(a):

    > zus to sa k... i zlodzieje, ile razy mnie wzywali ze nie zaplacone a
    > bylo zaplacone? Pokazujesz swistek z poczty czy banku - gowienki
    > ktore nic nie wnosi i da sie podrobic w 10minut na kazdej drukarce i
    > co? I sie kasa magicznie znajduje... :(

    hehe dokladnie - ja mysle ze tam ktos losowo wybiera jakas stara
    platnosc i wysyla wezwanie z nadzieja ze a noz ten ktos juz zdazyl
    wyrzucic potwierdzenie..

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa

  • 32. Data: 2008-11-11 13:30:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > a jak tam sprawa w Microsofcie?

    Przekazana do UOKiK.

    Jeżeli urząd jej nie podejmie, zajmie się nią znowu sąd.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 33. Data: 2008-11-11 21:16:24
    Od: "krzych" <k...@p...onet.pl>

    > Proszę o POMOC!!!
    > Z góry dziękuję i pozdrawiam
    > Marek

    Witam!
    Najwięcej aktualnych informacji związanych z Twoją sprawą znajdziesz tu:
    http://www.zlikwidujzus.com/forum/viewthread.php?for
    um_id=4&thread_id=16

    Pozdrawiam!
    krzych

  • 34. Data: 2008-11-12 18:03:51
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > hehe dokladnie - ja mysle ze tam ktos losowo wybiera jakas stara
    > platnosc i wysyla wezwanie z nadzieja ze a noz ten ktos juz zdazyl
    > wyrzucic potwierdzenie..

    jak g...je reaguja na dowod nadania w postaci wydruku PDF z banku? Bez
    pieczatki magicznej wyciosanej z ziemniaka...

    A moze bardziej cenia PDF z pendrive? Trudniejsze do podrobienia niz pieczatka
    pocztowa :)

  • 35. Data: 2008-11-12 18:14:28
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Przekazana do UOKiK.
    >
    > Jeżeli urząd jej nie podejmie, zajmie się nią znowu sąd.

    A o co chodzi?

    Ja tam z nikim sie jeszcze nie sadzilem na powaznie ale czy ktos wzial sie za
    praktyki M$ jesli chodzi o VISTA w laptopach? Praktycznie zmuszaja czlowieka do
    zakupu tego smiec-systemu. Chetnie bym odzyskal kase za ta VISTA i zamowil XP.
    Tym sie zajmujesz jesli chodzi o M$?

  • 36. Data: 2008-11-12 19:13:16
    Temat: M$ [Re: Niezapłacony ZUS w 1999 roku]
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Papkin napisał:
> [...]
    > zmuszaja czlowieka do zakupu tego smiec-systemu. Chetnie bym odzyskal
    > kase za ta VISTA i zamowil XP. Tym sie zajmujesz jesli chodzi o M$?

    Nie. Ja się wziąłem za zbiorowe naruszanie praw konsumentów przez M$,
    w ten sposób, że choć w rzeczywistości sprzedaje egzemplarze programów,
    to oszukują ludzi, że M$ udziela im licencji na użytkowanie oprogramowania.

    Co do laptopów nowych to masz problem.
    To większa zmowa - producenci nie mają sterowników do innego systemu
    i tak czy siak jesteś zmuszony albo instalować Vistę albo się użerać z
    własnym kompem. :(

    --

    pozdrawiam
    Arek