  • 21. Data: 2008-11-10 00:57:32
    Temat: Re: Niezapłacony ZUS w 1999 roku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Bardzo proszę: nie karm tego poj*.* trolla...
    dobra dobra juz kończę.

  • 22. Data: 2008-11-10 08:23:38
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Okres przedawnienia w ZUS to 10 lat i normalna praktyka w tej Fermie
    > jest upominanie sie o zaleglosci przed koncem przedawienia wraz z
    > odsetkami.

    zus to sa k... i zlodzieje, ile razy mnie wzywali ze nie zaplacone a bylo
    zaplacone? Pokazujesz swistek z poczty czy banku - gowienki ktore nic nie wnosi
    i da sie podrobic w 10minut na kazdej drukarce i co? I sie kasa magicznie
    znajduje... :(

  • 23. Data: 2008-11-10 09:55:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > Och widzę, że ci się argumenty skończyły.

    Oj uważaj witek bo żyłka już tak Ci napuchła, że widzenie i pamięć
    przesłania skoro chcesz argumenty względem Twojej pyskówki:
    "Pakuj się jazda, nie ma Cię"

    Pogięła Cię ta żyłka już na całego.
    Zaprawdę powiadam Ci wyluzuj bo Ci pęknie i będzie bubu.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 24. Data: 2008-11-10 15:57:03
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Bardzo proszę: nie karm tego poj*.* trolla...

    Czy to Twój aktualny adres:
    Andrzej Ława
    ul. Mazowiecka 35a
    05-831 Młochów

    ?

    Jeżeli tak to podaj mi pod jaki sąd rejonowy podlegasz - no chyba, że
    chcesz jeździć na rozprawy do Wrocławia, jeżeli nie to podaj swój
    aktualny adres.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.hipnoza.info

  • 25. Data: 2008-11-10 17:34:52
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

> [...]
    >
    > Jeżeli tak to podaj mi pod jaki sąd rejonowy podlegasz - no chyba, że
    > chcesz jeździć na rozprawy do Wrocławia, jeżeli nie to podaj swój aktualny

    Mam wrażenie, że takie ujawnianie danych osobowych bardziej pod paragrafy
    podpada, niż nazwanie kogoś trollem, nawet pojebanym...

    Pozdro Przemek

  • 26. Data: 2008-11-10 17:54:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:

> [...]
    >
    > Jeżeli tak to podaj mi pod jaki sąd rejonowy podlegasz - no chyba, że
    > chcesz jeździć na rozprawy do Wrocławia, jeżeli nie to podaj swój

    a jak tam sprawa w Microsofcie?

  • 27. Data: 2008-11-10 17:56:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemek Lipski wrote:
    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > Mam wrażenie, że takie ujawnianie danych osobowych bardziej pod paragrafy
    > podpada, niż nazwanie kogoś trollem, nawet pojebanym...

    jak dobrze poszukasz tak jakoś z rok temu to znajdziesz jak arnoldzik
    żądał odszkodowania za przetwarzanie jego imienia i nazwiska.

  • 28. Data: 2008-11-10 18:08:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Przemek Lipski napisał:
    > Mam wrażenie, że takie ujawnianie danych osobowych bardziej pod paragrafy
    > podpada, niż nazwanie kogoś trollem, nawet pojebanym...

    To błędne wrażenie.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 29. Data: 2008-11-10 19:19:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 9 Nov 2008, NoName wrote:
    [...do Arka...]
    > Pierdolisz glupoty i to po raz kolejny, zerknij do KC .
    > KC = Kodeks Cywilny

    Ja tam bym się zastanowił kto, gdzie i po co ma zerknąć.
    Liczyłeś że przez to na prhn się dostaniesz?
    Nie przejdzie, za hermetyczne.

    Pomysł żeby do postępowania *administracyjnego* stosować
    kodeks *cywilny* nie powiem, oryginalnie wygląda (to że
    akurat są przepisy szczególne w postaci Ordynacji jest już
    trzeciorzędne).
    Ale bardziej głupio niż śmiesznie (to w zestawieniu ze
    słowami "powszechnie uznawanymi za obelżywe").

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2008-11-10 19:20:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Nov 2008, witek wrote:

    > jak dobrze poszukasz tak jakoś z rok temu

    Dołóż, dołóż, masz do czego :)
    Swoją drogą - "jak ten czas leci"...

    pzdr, Gotfryd