  • 41. Data: 2020-08-27 13:12:11
    Temat: Re: Niezamówione telefony (rozmowy) reklamowe
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 26.08.2020 o 15:04, Henryk Hajdan pisze:

    > profesjonalne firmy spamujące nie dzwonią jałowo, zaznaczają numery,
    > gdzie nacieli się na zbyt długą rozmowę, kilkukrotne przerwanie
    > połączenia prowadzące do nikąd
    > Problem jest w tym, że powstają nowe firmy spamujące, które nie są
    > profesjonalne. Nie sprostają zleceniu zleceniodawcy, nie zarobią kasy i
    > likwidują się.

    Do kolegi dzwonią od kilku lat i spamują różnymi rzeczami, zawsze z
    Wrocławia. Nic nie pomaga ani mówienie prawdy, że jest w Warszawie, ani
    zmyślanie lokalizacji pod Suwałkami.

    MJ

  • 42. Data: 2020-08-27 14:24:43
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-27 o 13:12, Michał Jankowski pisze:

    > Do kolegi dzwonią od kilku lat i spamują różnymi rzeczami, zawsze z
    > Wrocławia. Nic nie pomaga ani mówienie prawdy, że jest w Warszawie, ani
    > zmyślanie lokalizacji pod Suwałkami.

    Jak dzwonią na stacjonarny to opowiadanie o Suwałkach tylko
    ich rozśmiesza.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2020-08-27 14:56:16
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 27.08.2020 o 14:24, RadoslawF pisze:

    > Jak dzwonią na stacjonarny to opowiadanie o Suwałkach tylko
    > ich rozśmiesza.

    Gdyby dzwonili na stacjonarny, to by wiedzieli, że nie dzwonią do
    Wrocławia.

    MJ

  • 44. Data: 2020-08-27 15:33:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.08.2020 o 14:56, Michał Jankowski pisze:

    > Gdyby dzwonili na stacjonarny, to by wiedzieli, że nie dzwonią do
    > Wrocławia.

    Skąd?

    --
    Robert Tomasik

  • 45. Data: 2020-08-27 15:34:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nr z recyklingu?

    Wiesz, o tym nie pomyślałem. Tego nie wiem. Widuję na wykazać takie
    wynalazki, że są rozmowy przychodzące do kart SIM, które nie były
    jeszcze do telefonu wkładane.

    --
    Robert Tomasik

  • 46. Data: 2020-08-27 16:27:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Orange, na propozycję czytania powiedziałęm, że albo mi przyślą umowę
    > mejlem, albo dadzą namiary na www albo niech się gonią. Wygląda, że
    > wybrali to ostatnie.

    Mnie ostatnio przysłali z Orange propozycję przedlużenia -
    może nie całej umowy, ale główne
    kwoty uzgodniliśmy mailowo.
    A potem przyszła umowa kurierem ale z innymi kwotami,
    więc nie podpisałem. Takie uzgodnienia jak widać też niewiele warte...

  • 47. Data: 2020-08-27 19:00:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 27.08.2020 o 09:23, Marcin Debowski pisze:
> [...]

    A nie wlasnie z rejestracji ?
    Ma komplet danych, a ze stanu ... jeszcze nieaktywne.

    >>> Wątpię. Zastanawiałem sie nad tym i zastanawialiśmy się w gronie

    >Wiesz, o tym nie pomyślałem. Tego nie wiem.

    Sa jeszcze "dziewicze numery", czy wiekszosc juz miala wlasciciela.

    >Widuję na wykazać takie
    >wynalazki, że są rozmowy przychodzące do kart SIM, które nie były
    >jeszcze do telefonu wkładane.

    Nie probowalem ... a co sie wtedy dzieje przy dzwonieniu?
    NMTN, czy poczta glosowa ?

    Brute force zdaje sie miec sens ... o ile wystarcza ci losowy klient,
    a nie sprofilowany ...

    J.

  • 48. Data: 2020-08-27 19:26:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.08.2020 o 19:00, J.F. pisze:

    > Nie probowalem ... a co sie wtedy dzieje przy dzwonieniu?
    > NMTN, czy poczta glosowa ?

    Jakaś tam zapowiedź, ale z głowy nie pamiętam.

    > Brute force zdaje sie miec sens ... o ile wystarcza ci losowy klient, a
    > nie sprofilowany ...

    To idą SMS reklamowe - przykładowo z banków.

    --
    Robert Tomasik

  • 49. Data: 2020-08-27 19:43:11
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Skąd?

    Z "kierunkowego", nie?

    Ja oczywiście wiem, że telefon 123456789 to jest do zamawiania taksówek
    w Warszawie, a nie w Krakowie, ale indywidualny abonent to jednak ma
    numer geograficzny.

    MJ

  • 50. Data: 2020-08-27 19:47:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Wiesz, o tym nie pomyślałem. Tego nie wiem. Widuję na wykazać takie
    > wynalazki, że są rozmowy przychodzące do kart SIM, które nie były
    > jeszcze do telefonu wkładane.

    Hehe. W 1997 kupiłem pierwszą komórkę. Mało kto wtedy miał, wszystkie
    numery dziewicze i w ogóle... Pan mi w sklepie wszystko pokazał,
    schowałem telefon do kieszeni i wsiadłem do tramwaju. Po 10 minutach to
    cholerstwo mi w kieszeni zadzwoniło! Ale nie był to spam, tylko czyjaś
    pomyłka.

    MJ