  • 11. Data: 2007-11-23 21:38:33
    Temat: Re: Niewolnikamiśmy obywatelstwa? Żegnaj wolności bezpaństwowości...
    Od: "LB" <l...@a...pl>

    "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fi66q2$frn$1@news.onet.pl...

    Użytkownik "LB" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4746813b$1@news.home.net.pl...

    > Oczywiście można "nabyć" sobie inne obywatelstwo [ale jest trend by
    > ograniczać
    > podwójne lub mnogie obywatelstwa] zrzekając się obywatelstwa
    wcześniejszego
    > tyle że nie jest to ani łatwe ani...tanie... ;)
    >

    > Może kto znajdzie podstawy prawne lub rozwinie-ukonkretni info...?
    >

    > Navigare necesse est, vivere non est necesse
    > A nie odwrotnie .

    Skoro powtarzasz musi w to wierzysz ;)
    Nie we wszystko co podaje się do wierzenia
    warto wierzyć...

    Nie wiesz czy warto ,a z gory zakladasz ,ze nie warto ?
    Bezprzedmiotowy lęk ?
    Poza tym ja wszystko moge i nic nie musze .

  • 12. Data: 2007-11-23 22:23:02
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    > warto wierzyć...
    >------
    > Nie wiesz czy warto ,a z gory zakladasz ,ze nie warto ?

    Wiem [od jakiegoś czasu] w co i dlaczego nie warto. Coś jeszcze? ;)

    > Poza tym ja wszystko moge i nic nie musze .

    następny "wszechmogący"... ;P

  • 13. Data: 2007-11-27 20:57:43
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Sky pisze:
    (ciach)

    Masz problem !?
    Zostań gejem,
    nie dość że będziesz trendy to państwo cię samo wyklnie !

    E.

  • 14. Data: 2007-11-27 23:36:15
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Etanol" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Sky pisze:
    > (ciach)
    >
    > Masz problem !?
    > Zostań gejem,
    > nie dość że będziesz trendy to państwo cię samo wyklnie !

    To nie wiesz że już nie można robić
    za trendy-geja żeby cię wyklęli?!?
    Teraz trzeba być prawicowym patriotą