-
11. Data: 2009-01-14 16:44:28
Temat: Re: Nieuznana reklamacja ...
Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>
"Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote
> Zdaje się, że terminologia się zmieniła - teraz jest opłata sądowa :)
> I jakakolwiek ona by nie była - w efekcie końcowym płaci za nią pozwany,
> jeśli przegra (to taka odpowiedź na błędny, choć popularny argument, iż
> "sprawa sądowa będzie kosztować więcej niż sama wartość sporu").
Może i błędny. Ale jak nie przegra...? A kto zapłaci za pełnomocnika
pozwanego? Kwestia kto ma rację w sprawie deski nie jest taka oczywista.
-
12. Data: 2009-01-14 17:25:17
Temat: Re: Nieuznana reklamacja ...
Od: "Fox" <F...@w...pl>
Użytkownik " Michał Ś." <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gkk9pp$3dk$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> mam następujący problem. .
Ja bym zrobił tak Zgłosił reklamacje korzystając z ustawy nie później niż
dwa miś od daty powstania wady żądanie zwrot kasy naprawa
1 Poczekał na pismo w którym by sie ustosunkowali do reklamacji termin 14
dni
2 Jeżeli nie przyszło by pismo w przeciągu 14 dni, dla pewności poczekać 21
to moje żądania stają sie zasadne i żądam zwrotu kasy. (straszyc sądem i
nieodbierać sprzętu!!!!)
Na cwaniactwo trzeba cwaniactwem bo na pewno żaden sklep nie jest w stanie
wysłać do serwisu i orzec w terminie 3 dni sam czas transportu kurierem to
około3-4 dni w ta i z powrotem.
Pozdr.
F
-
13. Data: 2009-01-15 14:07:59
Temat: Re: Nieuznana reklamacja ...
Od: "geres" <g...@o...pl>
Użytkownik "Fox" <F...@w...pl> napisał w wiadomości
news:gkl767$2foi$1@news.mm.pl...
>
> Na cwaniactwo trzeba cwaniactwem bo na pewno żaden sklep nie jest w stanie
> wysłać do serwisu i orzec w terminie 3 dni sam czas transportu kurierem
> to około3-4 dni w ta i z powrotem.
>
>
Jak to nie jest w stanie. Jak mają serwis na miejscu albo rzeczoznawca
jeździ po sklepach wtedy nie trzeba korzystać z żadnych kurierów. Poza tym
mogą oni mieć własny transport i nie korzystać z usług kurierów. Wówczas 3
dni wystarczą.
--
pozdrawiam
geres
-
14. Data: 2009-01-18 13:38:14
Temat: Re: Nieuznana reklamacja ...
Od: "Fox" <F...@w...pl>
>Jak mają serwis na miejscu albo rzeczoznawca jeździ po sklepach wtedy nie
>trzeba korzystać z żadnych kurierów.
Jeżeli to jest sklep firmowy w siedzibie producenta to tak.
Jeżeli jest to sieć sklepów to mają jedno miejsce i jednego rzeczoznawcę,
który na pewno nie jeździ po sklepach (cięcie kosztów) tańszy jest kurier.
>Poza tym mogą oni mieć własny transport i nie korzystać z usług kurierów.
>Wówczas 3 dni wystarczą.
Jeżeli maja własny transport to nawet dłużej to może trwać. Z reguły jest
tak ze są określone dni, dwa razy w tygodniu kiedy przyjeżdża i jest
dostarczany towar odbierane są reklamacje, jedzie to do bazy przeładunkowej
i wtedy do centrali. Każda szanującą się sieć korzysta z kurierów w celu
rozpatrywania reklamacji ze względu na koszty czas transportu i mniejsze
problemy logistyczne.
Pozdr
F