-
11. Data: 2004-06-18 18:59:28
Temat: Re: Nieuznana Reklamacja - ZIBI - pomocy
Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
In article <carin2$8s7$1@inews.gazeta.pl>, Marek Radwański wrote:
>> częstokroć jest korzystniesza. Ale jak już skorzystałeś wobec tej
>> konkretnej usterki (chyba sie tu nic nie zmieniło)
>
> się zmieniło :-),
> zgodnie z trescią przepisu art. 13 ust. 4 ustawy o sprzedaży konsumenckiej
> gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie
> zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Ala podobna klauzula była ZCP i dawniej w KC. Skąd więc nagle taka zmiana
frontu? :) Kiedyś przy okazji podobnego tematu byłeś uprzejmy podesłać
komentarz prof. Łętowskiej mówiący o dopuszczalności przerwania
trybu/ciągu reklamacji z tyt. gwarancji i przejścia na rękojmie, ale tylko
gdy występowała znaczna uciążliwość dla osoby reklamującej.
> Ten przepis tak skomentowała M. Pecyna (Komentarz do usk, LEX/el. 2003)
Dzięki :) To dobra wiadomość :)
--
Marcin
Najnowsze w dziale Prawo
-
Startup a ochrona własności intelektualnej. O czym pamiętać?
-
Ustawa o odpadach i recyklingu. Co jest odpadem, a co nie jest w świetle prawa?
-
Sygnaliści w firmach - jak stworzyć skuteczny system zgłaszania nieprawidłowości?
-
Dlaczego linie lotnicze odmawiają wypłaty odszkodowania za opóźniony lub odwołany lot?