  • 1. Data: 2008-03-16 18:31:42
    Temat: Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjnej przez operatora sieci GSM
    Od: Kubek Bartosz <k...@g...com>

    Witam

    Szukam porady, co mogę więcej zrobić by przekonać operatora GSM "XY",
    do uwzględnienia mojej reklamacji.

    Probelm po którce jest taki:
    * callcenter z "XY" zadzoniło do mnie z ofertą usługi "Z". Miałą ona
    kosztować 10zł brutto na cały rok!. Zgodziłem się. Nie zostałem jednak
    poinformowany o regulaminie promocji lub o miejscu jego dostępności,
    ani o to czy AKCEPTUJĘ jego terść.
    * po 4 miesiącach obudziłem się że "XY" nalicza mi kwotę 10zł co
    miesiąc - złożyłem reklamację, że zostałem błędnie poinformowany o
    warunkach promocji, i roszczę o zwrot kasy.
    * w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest
    nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie
    dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać
    * złożyłem drugą reklamację, że oferta która jest dla mnie aktywna,
    została uruchomiona wbrew mojej woli, ponieważ wola była by, gdyby
    zaistniał fakt że zgadzam się z regulaminem promocji- a tego nie było
    (powołałem się na to licząc że może ten fakt coś dla nich znaczy)
    * otrzymałem kolejny raz informację że ich stanowisko jest nie
    zmienne.

    Ja rozumię nadal że należy mi się zwrot. W interesie "XY" jest by mieć
    dokument (w dowolnej formie) który potwierdza to że zgodziłem się na
    tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do
    przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić?

  • 2. Data: 2008-03-17 23:32:50
    Od: "B." <k...@g...com>

    On 16 Mar, 19:31, Kubek Bartosz <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do
    > przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić?

    Czy mógłby ktoś spróbować wypowiedzieć się w tym temacie?

  • 3. Data: 2008-03-18 05:49:09
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    B. napisał(a):

    > Czy mógłby ktoś spróbować wypowiedzieć się w tym temacie?

    Należy napisać pozew i złożyć go w sądzie - postępowanie reklamacyjne
    zostało już zakończone.

    Czy to jest usługa standardowa (w cenniku), czy tylko jednorazowa
    promocyjna akcja?

    Jeśli cena usługi była Ci znana w momencie podpisywania umowy
    telekomunikacyjnej (czyli jeśli jej wysokość była w cenniku, albo
    pojawiła się później i zostałeś o tym oficjalnie poinformowany), to aby
    wygrać, musiałbyś udowodnić, że pracownik CC wprowadził Cię w błąd.
    Operator ma bowiem dowód poinformowania o cenie usługi, a Ty musiałbyś
    udowodnić, że w międzyczasie składał Ci inną ofertę.

    Jeśli natomiast jest to jakaś chwilowa promocja, poza oficjalnym
    cennikiem, do na operatorze ciążyłby dowód udowodnienia, że prawidłowo
    poinformował Cię o cenie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2008-03-18 09:44:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kubek Bartosz" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > * w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest
    > nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie
    > dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać

    a czy podpisywales cos w zwiazkuz tym?
    no bo skoro rozmowa jest nieosiagalna, to ty sobie wlasnie przypomniales, ze na
    nic nie wyraziles zgody i ze usluga zostala wlaczona wbrew tobie itd :)