-
1. Data: 2008-03-16 18:31:42
Temat: Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjnej przez operatora sieci GSM
Od: Kubek Bartosz <k...@g...com>
Witam
Szukam porady, co mogę więcej zrobić by przekonać operatora GSM "XY",
do uwzględnienia mojej reklamacji.
Probelm po którce jest taki:
* callcenter z "XY" zadzoniło do mnie z ofertą usługi "Z". Miałą ona
kosztować 10zł brutto na cały rok!. Zgodziłem się. Nie zostałem jednak
poinformowany o regulaminie promocji lub o miejscu jego dostępności,
ani o to czy AKCEPTUJĘ jego terść.
* po 4 miesiącach obudziłem się że "XY" nalicza mi kwotę 10zł co
miesiąc - złożyłem reklamację, że zostałem błędnie poinformowany o
warunkach promocji, i roszczę o zwrot kasy.
* w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest
nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie
dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać
* złożyłem drugą reklamację, że oferta która jest dla mnie aktywna,
została uruchomiona wbrew mojej woli, ponieważ wola była by, gdyby
zaistniał fakt że zgadzam się z regulaminem promocji- a tego nie było
(powołałem się na to licząc że może ten fakt coś dla nich znaczy)
* otrzymałem kolejny raz informację że ich stanowisko jest nie
zmienne.
Ja rozumię nadal że należy mi się zwrot. W interesie "XY" jest by mieć
dokument (w dowolnej formie) który potwierdza to że zgodziłem się na
tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do
przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić?
-
2. Data: 2008-03-17 23:32:50
Temat: Re: Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjnej przez operatora sieci GSM
Od: "B." <k...@g...com>
On 16 Mar, 19:31, Kubek Bartosz <k...@g...com> wrote:
> Witam
>
> Szukam porady, co mogę więcej zrobić by przekonać operatora GSM "XY",
> do uwzględnienia mojej reklamacji.
>
> Probelm po którce jest taki:
> * callcenter z "XY" zadzoniło do mnie z ofertą usługi "Z". Miałą ona
> kosztować 10zł brutto na cały rok!. Zgodziłem się. Nie zostałem jednak
> poinformowany o regulaminie promocji lub o miejscu jego dostępności,
> ani o to czy AKCEPTUJĘ jego terść.
> * po 4 miesiącach obudziłem się że "XY" nalicza mi kwotę 10zł co
> miesiąc - złożyłem reklamację, że zostałem błędnie poinformowany o
> warunkach promocji, i roszczę o zwrot kasy.
> * w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest
> nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie
> dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać
> * złożyłem drugą reklamację, że oferta która jest dla mnie aktywna,
> została uruchomiona wbrew mojej woli, ponieważ wola była by, gdyby
> zaistniał fakt że zgadzam się z regulaminem promocji- a tego nie było
> (powołałem się na to licząc że może ten fakt coś dla nich znaczy)
> * otrzymałem kolejny raz informację że ich stanowisko jest nie
> zmienne.
>
> Ja rozumię nadal że należy mi się zwrot. W interesie "XY" jest by mieć
> dokument (w dowolnej formie) który potwierdza to że zgodziłem się na
> tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do
> przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić?
Czy mógłby ktoś spróbować wypowiedzieć się w tym temacie?
-
3. Data: 2008-03-18 05:49:09
Temat: Re: Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjnej przez operatora sieci GSM
Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>
B. napisał(a):
> On 16 Mar, 19:31, Kubek Bartosz <k...@g...com> wrote:
>
>>Witam
>>
>>Szukam porady, co mogę więcej zrobić by przekonać operatora GSM "XY",
>>do uwzględnienia mojej reklamacji.
>>
>>Probelm po którce jest taki:
>>* callcenter z "XY" zadzoniło do mnie z ofertą usługi "Z". Miałą ona
>>kosztować 10zł brutto na cały rok!. Zgodziłem się. Nie zostałem jednak
>>poinformowany o regulaminie promocji lub o miejscu jego dostępności,
>>ani o to czy AKCEPTUJĘ jego terść.
>>* po 4 miesiącach obudziłem się że "XY" nalicza mi kwotę 10zł co
>>miesiąc - złożyłem reklamację, że zostałem błędnie poinformowany o
>>warunkach promocji, i roszczę o zwrot kasy.
>>* w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest
>>nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie
>>dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać
>>* złożyłem drugą reklamację, że oferta która jest dla mnie aktywna,
>>została uruchomiona wbrew mojej woli, ponieważ wola była by, gdyby
>>zaistniał fakt że zgadzam się z regulaminem promocji- a tego nie było
>>(powołałem się na to licząc że może ten fakt coś dla nich znaczy)
>>* otrzymałem kolejny raz informację że ich stanowisko jest nie
>>zmienne.
>>
>>Ja rozumię nadal że należy mi się zwrot. W interesie "XY" jest by mieć
>>dokument (w dowolnej formie) który potwierdza to że zgodziłem się na
>>tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do
>>przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić?
>
>
> Czy mógłby ktoś spróbować wypowiedzieć się w tym temacie?
Należy napisać pozew i złożyć go w sądzie - postępowanie reklamacyjne
zostało już zakończone.
Czy to jest usługa standardowa (w cenniku), czy tylko jednorazowa
promocyjna akcja?
Jeśli cena usługi była Ci znana w momencie podpisywania umowy
telekomunikacyjnej (czyli jeśli jej wysokość była w cenniku, albo
pojawiła się później i zostałeś o tym oficjalnie poinformowany), to aby
wygrać, musiałbyś udowodnić, że pracownik CC wprowadził Cię w błąd.
Operator ma bowiem dowód poinformowania o cenie usługi, a Ty musiałbyś
udowodnić, że w międzyczasie składał Ci inną ofertę.
Jeśli natomiast jest to jakaś chwilowa promocja, poza oficjalnym
cennikiem, do na operatorze ciążyłby dowód udowodnienia, że prawidłowo
poinformował Cię o cenie.
--
Pozdrawiam!
Liwiusz
www.liwiusz.republika.pl
Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w
egzekucji -> http://www.kwm.net.pl
-
4. Data: 2008-03-18 09:44:18
Temat: Re: Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjnej przez operatora sieci GSM
Od: "szerszen" <s...@t...pl>
Użytkownik "Kubek Bartosz" <k...@g...com> napisał w wiadomości
news:174507ac-3953-4cc4-b9bb-8e273431669b@e23g2000pr
f.googlegroups.com...
> * w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest
> nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie
> dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać
a czy podpisywales cos w zwiazkuz tym?
no bo skoro rozmowa jest nieosiagalna, to ty sobie wlasnie przypomniales, ze na
nic nie wyraziles zgody i ze usluga zostala wlaczona wbrew tobie itd :)